over DC tool

M

motregen

Guest
hallo allemaal

Is Design Compiler tool kan omgaan met twee verschillende ontwerpen tegelijkertijd?

Weer verschillende soorten design kan effect hebben op een ander of niet?groeten

motregen

didnt get uw vraag .. Kun je items weer te geven of kan u uitleggen met een voorbeeld?.

Groeten,
Sam

hi sam

als ik werk ontwerpt en twee tcl scripts voor synthese

en mijn DC-instrument hebben een kern, zoals mij bekend, de koers van synthese deels afhankelijk is van de DC-geheugen volume

En als ik synthese van deze twee modellen tegelijk, mijn probleem is

ongeacht of deze twee ontwerpen in DC synthese proces hebben een interactie?en dan zal het effect van de synthese resultaten van twee ontwerpen?ben ik duidelijk?3ks
groeten
motregen

hello Drizzle

Ik kon begrijpen van wat ur praten.kan u wanna ander ontwerp draaien op hetzelfde moment met een enkel systeem.
Dit is mogelijk coz EDA-tools draaien op een Unix-of Linux-systemen, maar hoe snel het is, hangt af van de vele factoren zoals de snelheid van het systeem en nee.DC licenties u zijn.
Dus als ur ur scripst draait op UNIX-terminal kunt u een onbeperkt aantal scripts maar afhankelijk van hoeveel licenties DC ur kunt gebruiken op een bepaalde tijd.
Dus in elke terminal kunt u een script uitvoert voor verschillende ontwerpen.dus proberen om 2 verschillende termilans open met 2 diff scripts.Ik weet zeker dat ze zullen Simul lopen ..maar zal zeer traag zijn in het geven resuls.

Best of luck

Laat me weten als ik het mis heb

Suresh

onderzoek is absoluut correct

Ik werk op deze manier, zoals gezegd het Maily hangt af van de beschikbare vergunningen.

1.U kunt geen One Design Compiler licentie do 2 synthese tegelijkertijd
Maar als je 2 licenties, dan een beroep op twee verschillende tijdstippen DC zal volledig onafhankelijk zijn van elkaar.
2.Een waarschuwing: Als u gebruik maakt van eerder 'geanalyseerd' ontwerpen van een bibliotheek, dan doen 2 synthese op twee verschillende ontwerpen met behulp van twee verschillende tcl scripts kan een probleem, als de twee modellen gebruiken dezelfde 'geanalyseerd' bibliotheek.Dit zal alleen gebeuren wanneer beide ontwerpt een subdesign met dezelfde naam en verschillende functies gebruikt.
KR
Avi
http://www.vlsiip.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back