over AMBA AHB arbitrage-regeling

M

Michael.Yang

Guest
moet ik invoegen idle overdracht aan het einde van elke burst transfer?
zo ja, hoeveel stationair overdrachten dienen te worden opgenomen?
en, moet ik invoegen idle overdracht aan het einde van een transfer?
drang voor uw antwoord, thanks a lot

vraag
Ik wil het ontwerp van de grantx signalen registreren uitgang.Maar voor een onbepaalde lengte burst overdracht, kunnen we niet voorspellen het einde van de overdracht, de grantx signalen verandering altijd een cyclus later dan verwacht.voor een vaste lengte burst transfer, omdat de kapitein kan invoegen een drukke toestand voordat de laatste SEQUENTIAL barsten.we nog steeds niet het einde van de burst transfer.so, toen we het veranderen van de grantx signalen te voorspellen, kan de vroegere meester zijn begonnen met een ander overdragen, maar de toegang tot de bus nog weg kunnen worden genomen.

moet ik invoegen idle overdracht aan het einde van elke burst transfer?
zo ja, hoeveel stationair overdrachten dienen te worden opgenomen?
en, moet ik invoegen idle overdracht aan het einde van een transfer?
drang voor uw antwoord, thanks a lot

Indien de lengte van de burst is opgegeven ..de arbiter kan verwijderen van de subsidie van de meester aan het eind van de barsten.Indien vóór de voltooiing van het uiteenspatten van de subsidie wordt verwijderd, kan de kapitein heroverdracht de rest van de gegevens in het uiteenspatten als een ander overdragen.Uitbarstingen cant cross 1 KB adres grens ..zodat in die tijd arbiter kan verwijderen verlenen signaal ....
Dit zijn enkele POSSIBILITES ..lees de spec in detail .. als het niet wordt mandatoraliy gespecificeerd in de spec van stationair overdracht invoegen na elke uitbarsting u hoeft niet in te voegen.Rgds
Last edited by eda_wiz op 28 maart 2006 15:54, edited in totaal 1 keer

De pijplijn natuur van de bus replecates dat u hoeft geen gebruik maken van een ijdele cyclus als het niet nodig is.ofwel het is bepaalde of onbepaalde barsten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back