output buffer?

Y

yihsiu

Guest
hoi
kan iemand me kan vertellen wat voor soort output buffer werkt aan

1.~ 13V-13V
2.2 ingangen 1 uitgang
3.kunnen werken rond de 0 ~ 80MHzveel dank

Ik denk dat je het kunt ontwerpen, omdat je weet dat de specificaties voor de output spanning en stroom, en misschien vindt u enkele digitale poorten voor, maar / -13 volt is een beetje hoog voor standaard digitale poorten.

Ik denk dat de aard van de output stadium, afhankelijk van de output weerstand, condensator en swing eis.U kunt proberen ClassAB uitgang

Yihsiu,
Het is niet duidelijk uit je bericht of u op zoek bent naar een buffer die bedragen twee ingangen, of een analoge switch die de input levert aan een buffer.In ieder geval, de Elantec EL2005 levert de bandbreedte en spanning bereik dat je nodig hebt.Ik weet niet van een analoge mux dat de hoge spanning en grote bandbreedte die je nodig hebt biedt.Je zou kunnen uitvoeren met behulp van de schakelaars descrete FETs.Het grootste probleem zal zijn met voeden door (signaal lekt uit via de capaciteit van de schakelaar).Dit kan worden verholpen met behulp van een serie-shunt regeling waarbij de niet-gebruikte ingang is kortgesloten naar aarde.Ook wordt lay-out zeer kritisch op deze frequenties.
Groeten,
Jon

Spreek met Kral.U kunt gewoon gebruik maken van een commerciële buffer versterker met een analoge schakelaar voor deze zaak.
Analoog apparaat bieden vele soorten schakelaars kan uw eisen voldoen, zoals ADGxxx serie apparaten.Groeten,

Wenye

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back