Oud Toshiba IC Datasheet nodig

K

killex

Guest
Hoi.
Ik
ben op zoek naar een datasheet van een TC17G042AF-0108 leidde bestuurder van Toshiba.Ik keek op Toshiba site en op Freetradezone site maar op de eerste de notitie niet bestaat, terwijl op de tweede deze notitie is alleen toegankelijk betaald abonnement.Iedereen heeft deze notitie?
Thanx

killex schreef:

Hoi.

Ik ben op zoek naar een datasheet van een TC17G042AF-0108 leidde bestuurder van Toshiba.
Ik keek op Toshiba site en op Freetradezone site maar op de eerste de notitie niet bestaat, terwijl op de tweede deze notitie is alleen toegankelijk betaald abonnement.
Iedereen heeft deze notitie?

Thanx

Thanx, maar het
is niet precies wat ik zocht ...
Ik was op zoek naar een notitie met pinout en programmering methode voor deze IC (het is gemonteerd op een geleide TLMM501B2 16x16 matrix) en ik zou tot piloot dit scherm.
Thanks, anyway
PS: Ik keek in alle moet gebruikt zoekmachines (Google, Altavista, Lycos, MSN, ...) zonder dat er niets

killex schreef:

Thanx, maar het is niet precies wat ik zocht ...

Ik was op zoek naar een notitie met pinout en programmering methode voor deze IC (het is gemonteerd op een geleide TLMM501B2 16x16 matrix) en ik zou tot piloot dit scherm.

Thanks, anyway

PS: Ik keek in alle moet gebruikt zoekmachines (Google, Altavista, Lycos, MSN, ...) zonder dat er niets

Hoi aan alle
Ik heb hetzelfde probleem ook.

Maar de informatie die ik heb gevonden zijn:
TC17Gxxxx is een grote familie van Toshiba Masked Gate Arrays (Custom gemaskeerd)
TC17G042AF IC is een deel van deze familie, dus geen standaard gegevensblad beschikbaar is.

TMM501B2 wordt geleid module supplyed van Toshiba, en de IC aanwezig op dit forum
is zelf gemaakt door Toshiba het gebruik van de bibliotheek van deze technologie.

De enige manier die ik zie is om rechtstreeks contact opnemen met Toshiba om te zien of er enige informatie is nog steeds aanwezig is (heb ik geprobeerd, maar met geen antwoord).

Als iemand anders heeft andere informatie kunt u contact opnemen met mij in dit forum
Ik kijk daar 2 keer per week.
Thanks in advance.

Kijk hier, dit is een zeer gelijkaardige module:

http://www.datasheetarchive.com/search.php?search=TLMM503B2U&sType=part

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back