Oscillator vragen

S

STOIKOV

Guest
- Wat is een oscillator met kwadratuur resultaten?
- Als een 900MHz oscillator uitgang met niveau van 0 moeten 5V en-niveaus moeten van 0 tot 3.3V naar andere etappe voer, is het haalbaar is om een spanning deler te voeren (bijvoorbeeld met CMOS-diode in de configuratie).

Quarature uitgangen betekenen dat de oscillator heeft twee uitgangen met 90-graden fase verschil.Deze uitgangen zijn belde ik en Q-uitgangen.I = InPhase en Q = Quarature.Ik hoop dat dit helpt.

genoemd kwadratuur als 90 graden maar?hoe zit het met 180 graden Ik bedoel differentiële output, wordt niet genoemd kwadratuur?Bedankt.

In digitale schakelingen vertalen van het niveau van weerstand scheidingswand is geen goed idee ..
Probeer OC (open collector) of OD (open drain) configuratie als bij: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=537748 ..

Groeten,
IanP

PS.180 ° betekent tegengestelde fase ..
Quote:

Er zijn vier speciale punten in de baan van de maan als het gaat om de aarde genoemd syzygies en quadratures ..
Het is in kwadratuur wanneer de maan, de aarde en de zon vormen een hoek van 90 ° met elkaar, met de aarde op het hoekpunt.

STOIKOV wrote:

genoemd kwadratuur als 90 graden maar?
hoe zit het met 180 graden Ik bedoel differentiële output, wordt niet genoemd kwadratuur?
Bedankt.

IT meer door middelen die twee uitgangen, waarvan 90 graden uit fase
U VIND DIT ANTWOORD OP LINER IC TextBook GAYKWARD

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back