Oscillator PICmicro Microcontroller

R

r2d2droids

Guest
Hi all,
"De HS oscillator is ontworpen om de maximale winst en de frequentie respons. Het stroomverbruik is derhalve hoger. De winst is ongeveer vijf keer hoger dan die van de XT-oscillator. Dit geeft de PICmicro de mogelijkheid om te werken bij frequenties tot 20 MHz .

is het middel, moet ik solliciteren OSC1 input over 80MHz externe klok cycli om PICmicros werken op 20MHz?

Hallo, wat PIC?

Sommige delen extenal OSC door 4, nemen sommige externe osc en vermenigvuldig het door een interne PLL door 4.maar ik denk dat de grootste klok die ik heb gezien op een PIC is 40MHz, dus ik ben een educated guess dat je zuivere intercommunales Maximum is 20MHz gedeeld door 4 om een interne klok van 5MHz geven nemen.

U kan ook nodig zijn bits set te selecteren klok verschillende bronnen.

Naast de eerdere fom RISC zuivere intercommunales waar een externe klok gematched een interne klok van de andere PIC's afhankelijk van de werkelijke PIC.Neem een kijkje op Microchips site.

De maximale frequentie is 20MHz oscillator.Sommige delen hebben een interne PLL, die hen in staat te werken op tot 40MHz intern.
Echter, een instructie cyclus 4 oscillator perioden neemt, dus als het deel draait op 20MHz klok, de werkelijke instructies uit te voeren op 5MHz (behalve goto's).
Dat geeft u de 200ns / instructie tijd (1/5MHz = 200NS) of 100ns (1/10MHz = 100ns).In het laatste geval is de kern draait op 40MHz klok, weer gedeeld door 4.

is de PICmicro PIC16F877.hoe werken deze PICmicro over 20MHz core frequentie?is het mogelijk?

r2d2droids wrote:

is de PICmicro PIC16F877.
hoe werken deze PICmicro over 20MHz core frequentie?
is het mogelijk?

Niet mogelijk om deze PIC zetten roids.

8-bits micro-, DC tot 20MHz externe, 5MHz intern.

kan ik sommige andere microcontrollers met hetzelfde idee

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back