OrCAD Problemen

F

fryFox

Guest
Tegenwoordig gebruik ik de OrCAD voor de eerste keer naar een eenvoudige schakeling te creëren, en een simulatie PSpice profiel.Ik krijg elke exponenten gekoppeld aan de schema's, dan heb ik klik op "run".maar het resultaat is:ERROR - Node N00171 zweeftERROR - Node N01129 zweeftERROR - Node N01044 zweeftERROR - Node N01140 zweeftVervolgens controleer ik het circuit sommige tijden, maar het doet werkt.Natuurlijk heb ik niet krijg elke fout.

Wilt u me helpen om het probleem?bedankt!

worden gebruikt u een verkeerd model voor grond
open terrein bibliotheek dan de bron u vindt er een grond-model genaamd zero

Deze fouten worden weergegeven als de OrCAD niet kan de DC punt van deze knooppunten Ik denk berekenen. Dit kan te wijten zijn aan een condensator die blokken DC.

Ik had dit probleem too.Every keer dat u een bericht krijgen met een zwevende knooppunt probeer dan, door te dubbelklikken op elke node van uw circuit (want het is heel eenvoudig) te vinden die de knoop heb je probleem.Nadat u het probleem misschien is de verbinding met de draad! Verwijder de exacte deel, opnieuw plaatsen en dan sluit de knooppunten met wire.If je problemen hebt met inzoomen op dit gebied beter zicht hebben.Ik hoop dat dit om u te helpen

Ik denk dat 2 geval de meeste gebeuren voor deze tip:
1.de grond-model is niet correct.
2.Je hebt geen retun weg, bijvoorbeeld, kunt u gebruik maken van een op een weerstand als een meeloper, maar moet je een zeer grote weerstand toe te voegen aan de niet-invertering knooppunt en de grond.soms moet u een grote weerstand van de condensator ook parallel.

Gelieve deze nota van Oracad

http://www.orcad.com/documents/community.faqs/pspice/020832.aspx

Bedankt!
Ik heb geprobeerd uw suggesties, maar ze dont werkzaamheden.Ik vermoed dat de software geïnstalleerd Ik had enkele problemen.am i right?
Misschien heb ik om te proberen de software opnieuw te installeren, is er andere manier waarop ik kan proberen?

Bedankt voor suggesties!

fryFox wrote:

Bedankt!

Ik heb geprobeerd uw suggesties, maar ze dont werkzaamheden.
Ik vermoed dat de software geïnstalleerd Ik had enkele problemen.
am i right?

Misschien heb ik om te proberen de software opnieuw te installeren, is er andere manier waarop ik kan proberen?Bedankt voor suggesties!

thx iedereen!
Ik ben een eerstejaars, nu met uw hulp i ontdoen succes van de problemen!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back