OrCAD layout probleem

R

ronydc

Guest
Beste vrienden,

i hv 2 problemen vermeld hieronder.plz mij de weg.

1> Ik kon nooit in staat geweest om de boor grootte verandering in "OrCAD lay-out" voor elke componant.WAAROM IN OrCAD WE CANT CHANGE The Drill MAAT VOOR EEN PAD.?

2> als ik OPN librery manager in de lay-out, in de i padstack librery dont find any pads.WAAROM.?is dit normaal of een probleem met mijn software.?
im is het gebruik van deze software versie OrCAD-9 al jaren ..zonder enig probleemplz plz plz mij de weg ..mijn grootste probleem is "hoe veranderen de boor lsize van een PAD in de lay-out.

- verward Rony.

ronydc wrote:

Beste vrienden,i hv 2 problemen vermeld hieronder.
plz mij de weg.1> Ik kon nooit in staat geweest om de boor grootte verandering in "OrCAD lay-out" voor elke componant.
WAAROM IN OrCAD WE CANT CHANGE The Drill MAAT VOOR EEN PAD.?2> als ik OPN librery manager in de lay-out, in de i padstack librery dont find any pads.
WAAROM.?
is dit normaal of een probleem met mijn software.?

im is het gebruik van deze software versie OrCAD-9 al jaren ..
zonder enig probleemplz plz plz mij de weg ..
mijn grootste probleem is "hoe veranderen de boor lsize van een PAD in de lay-out.1.
In het menu "Opties", selecteer "User Preferances".

2.
Marck "Allow bewerken van Footprints".

3.
In het werkgebied, kies de "Pin Tool" knop.

4.
Klik met de linkermuisknop Ctrl, op de pen die je veranderen.

5.
Selecteer "View Spreadsheet" knop en selecteer "Padstacks.- verward Rony.

lieve vriend ..
het was leuk poging om mij de weg.maar u vergist hv een plaats.begrijpen mijn vraag.

Mijn grootste probleem is -> hoe u de BOOR grootte van een pad.

U getoond mij - hoe kan ik veranderen het pad afmetingen.en dat ik al weet (bedankt voor de THT)mijn vraag blijft nog steeds hetzelfde en onbeantwoorde --- HOE DE VERANDERING BOOR grootte van een PAD IN SCHEMA OrCAD PLUS ..?

Als iemand anders mij kan helpen ...

- nog steeds verward Rony.

Op dezelfde padstack spreadsheet die u vindt BOOR en DRLDWG rij.dubbelklikken en verandering boor waarden.
Thanks ...

ronydc wrote:

lieve vriend ..

het was leuk poging om mij de weg.
maar u vergist hv een plaats.
begrijpen mijn vraag.Mijn grootste probleem is -> hoe u de BOOR grootte van een pad.U getoond mij - hoe kan ik veranderen het pad afmetingen.
en dat ik al weet (bedankt voor de THT)mijn vraag blijft nog steeds hetzelfde en onbeantwoorde --- HOE DE VERANDERING BOOR grootte van een PAD IN SCHEMA OrCAD PLUS ..?Als iemand anders mij kan helpen ...- nog steeds verward Rony.

oh dank vriend dit klinkt heel intresting ... en nuttig ..

ohh ik zal zeker proberen en zal hier antwoord ..gewoon wachten tot een grote dank van mij ..!

- Happy Rony.

Je kunt niet veranderen afmetingen van pad direct .. eerst de voetafdruk vervolgens met padstack venster te veranderen de eigenschappen van pads.

Als u wilt verschillende pads dubbelklik op het pad dan koos verschillende padstack ....

dan veranderen de eigenschappen van alle pads in padstack venster (Shift T)Ik heb bijgevoegd sommige bibliotheken controleren of uw referentie ...

bedankt alle vrienden van u heeft me geholpen ..

- Happy RonyToegevoegd na 1 minuten:dmd4raj wrote:

Je kunt niet veranderen afmetingen van pad direct .. eerst de voetafdruk vervolgens met padstack venster te veranderen de eigenschappen van pads.Als u wilt verschillende pads dubbelklik op het pad dan koos verschillende padstack ....dan veranderen de eigenschappen van alle pads in padstack venster (Shift T)Ik heb bijgevoegd sommige bibliotheken controleren of uw referentie ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back