OrCad Layout Footprint Bibliotheken

F

fireplus

Guest
ik heb een voetafdruk van de 56-lood TSOP-pakket in ORCAD of Protel 8O

Leren en mstering de kunst van het maken van voetafdrukken is een zeer belangrijke discipline in een EDA workflow. Ik zou u proberen dit zelf. Houd er ook rekening te adviseren voor welk apparaat heb je de voetafdruk als de generieke beschrijving hierboven is niet voldoende om een ​​voetafdruk voor u toch te maken. Wat is het onderdeelnummer van de component die u zal gebruiken.

Ik wil een development board te maken voor wts 701 tekst naar spraak, zodat de WTS 701 foot print is 56-lood TSOP-pakket andwhen i zoeken in ORCAD en Protel libs van de TSOP ik vond geen Tosp met 56 pin ik hoop dat mijn aanvraag werd duidelijk nu [color = cyan] [/color] bedankt voor iedere instelling die wil is te helpen om: wink:

Hier is een voetafdruk op Protel dat ik snel gemaakt met de component wizard, moet u controleren of alle dingen voor u!

Dit kan oud nieuws zijn, maar ORCAD bevat wel dit pakket in zijn standaard bibliotheek. Bibliotheek SOG SOG.50M/40/WG20.20/L10.60 Je moet het opzoeken in het boek genoemd wordt, "Lay-out OrCad Footprint Bibliotheken". Het boek is te vinden geplaatst in een ander forum. Vrijwel alle pakketten, (tenzij een aangepaste deel), zijn te vinden in OrCad. Het probleem is zoeken.

xxx.toplinedummy.com volgens mij you cant vinden in lib-formaat TSOP-pakket Je zou hiernaar moeten opgesteld pakket zelf pakket en het land patroon diffrent elkaar pakket is groot onderdeel t, you cant gebruik in pcb desing u gebruik maken van het land stramienmaat land patroon stanart genoemd ipc782a

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back