orcad kussentjes vraag?

S

Sphinx

Guest
Hoi,

Ik plaatste een TO92 voetafdruk uit aan bibliotheek voor een transistor BC547.
Maar de DRC geeft fout.
De fout omdat de transistor pads zijn aangesloten togther.

De reden dat ik denk dat de grijze kleur rond de pads.
De pads zijn eigenlijk gescheiden.

Wat is de reden? Wat is dit grijze kleur voor?

Bedankt

Hoi

Ik heb niet de problemen die u verwijzen naar, maar verschillende kleuren van toepassing op verschillende lagen.In Help en Leren Layout zijn tutorials die grote hulp om het ontwerp uit te sch nabewerking.

De PDF-bestanden geïnstalleerd in installeren dir \ doc is ook van groot nut zijn.

Succes
Laatst gewijzigd door Cluricaun op 29 maart 2004 20:04; bewerkt 1 keer in totaal

Sphinx, grijze kleur in orcad is meestal voor grond vliegtuig.Als u gebruik maakt van 4 lagen karton, installeren op massaplaat "koper pour" type obstakel, en worden zorgvuldig met clearences en thermische reliëf.Als deze instellingen zijn ok, de koper moet vermijden to92 kussentjes.

/ pisoiu

check ur ontwerp regel instellingen.
het pakket zou een clearence onder het minimum clearence

Spinhx:

Ik heb veel platen genereren met behulp van PSD15 en GDT autorouter.Binnen Orcad ik niet eens meer lopen het controleren, omdat veel symbolen geeft spatiëring overtreding.Zoals je kunt kenmerk elke kleur op elke laag, is het moeilijk te beoordelen wat is uw probleem.Het gebied dat voor een specifiek pad (in uw geval de pin van een t092) is vertegenwoordigd, en op het scherm.Het maakt niet betekent dat de pads zijn ontroerend elkaars.
Het beste wat ik kon doen vermoeden, zou worden voor het genereren van de Gerber bestand en bekijken met gerbtools ..Dat zou duidelijk uw vraag.
(U weet dan of uw koper pads zijn echt te raken elkaar of niet)
Maar in mijn ervaring de standaard bibliotheek beschikt niet over dit soort of 'grove fout' ..

Sante

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back