Orcad capture cis error [net0016]

C

chuzkin

Guest
Hi everybody. Ik ben het maken van een schema in capture cis maar toen ik BOM uitvoert, wordt het volgende foutbericht weergegeven: ERROR [NET0016] Er is geen vereniging voor bestand% s. Configureer dit in de File Manager. BOM Gereed. Ook wanneer ik dubbel enig onderdeel in schematische (tot PROPERTY EDITOR toegang) klikt en vervolgens proberen om met X te sluiten op de up rechtsonder, verschijnt het volgende bericht: ORCAD CAPTURE geen toegang tot een niet nader genoemde bestand en wanneer het proberen om te sluiten CIS CAPTURE , dezelfde boodschap verschijnt repeteadly en kan niet sluiten (ik haas te dwingen met behulp van task manager). Versie wordt OrCAD 9,0 Met vriendelijke groet.

Ik ben het maken van een schema in capture cis maar toen ik BOM uitvoert, wordt het volgende foutbericht weergegeven: ERROR [NET0016] Er is geen vereniging voor bestand% s. Configureer dit in de File Manager. BOM Gereed.
Ik heb dezelfde fout. Alles wat ik deed was naar de directory waar je vertelde Orcad aan je. Bom bestand op te slaan, te selecteren, ga naar Eigenschappen, en de Opens veranderen met programma WordPad. Het maakt nog steeds geen rechtstreekse toegang voor me toen ik selecteer het Output optie in OrCAD, maar op deze manier kun je nog steeds bekijken uw BOM. BTW, kunt u ook openen met schrijfblok ook. Sorry dat ik je niet kan helpen met uw andere kwestie. Veel succes!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back