Opto-coupler pole in aanmerkelijke feedback

E

eem2am

Guest
Hallo,

Op bladzijde 12, 13 en 14 van toepassing AN1059 nota ze de feedback compensatie voor de L6561 flyback vermogensfactor corrector circuit.

**** AN1059 Flyback PFC toepassing notitie.
http://www.st.com/stonline/products/literature/an/5956.pdfEchter, gezien de vergelijking aan de onderkant van de pagina 14 (H (s)), of enige andere overdracht functies,-Geen van hen ook het effect van de opto-coupler paal.

Ook het schema in figuur 15, (top van pagina 15) blijkt niet de opto-coupler pole gelijkwaardig capcitor die moet worden weergegeven in de Collector-Emitter van de opto-transistor.
In verband hiermee,-erwt kan ik citeer uit Basso boek, pagina 322

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --
Veredelingsprodukten de stroomvoorziening zonder rekening houdend met de opto-coupler pole positie is nutteloos.Altijd maatregel of bereken de pole positie en dit opnemen in de loop ontwerpproces om last-minute onaangename verrassingen
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - --De AN1059 toepassing nota heeft duidelijk geen rekening gehouden met de opto-coupler paal.

Weet u hoe dit kan worden zo?

Dank u zeer voor het lezen.

Ik denk, je gaf het antwoord zelf in een andere discussie, gelet op de vrij kleine bandbreedte van PFC voltagecontrole lus.

Thankyou FVM,

Ik begrijp dat de opto-coupler pole zal maken de lus bandbreedte kleiner en dus de macht is nog steeds goed ...... maar de bandbreedte zal dan te klein, en de uitgangsspanning regelgeving zal zeer slecht.

en zoals u weet, het idee is om de best mogelijke uitgangsspanning verordening, terwijl het passeren van de wetten betreffende regelgevende bevoegdheid factor.

Sinds de opto-coupler pool is niet goed voor de uitgangsspanning verordening zal lijden onnodig.

Ik vraag mij af waarom ze dit hebben verwaarloosd opto-coupler pool?

Ik begrijp niet uw overwegingen zijn.

OC equivalent corner frequeny of 1 kHz (10 kHz or above would be a better guess).

Stel dat een zeer lage
OC gelijkwaardig hoek frequeny van 1 kHz (10 kHz of hoger zou een betere schatting).PFC voltagecontrole lus kunnen hebben bijvoorbeeld 10 Hz lus bandbreedte.Op deze frequentie, de fase vertraging veroorzaakt door de OC paal is ongeveer 0,6 graden (arctan (0,01)).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back