Oproep voor Loodzuur Acculader project

S

saifkhan74

Guest
Hi all,

Ik ben op zoek naar een Loodzuur Acculader met laden capaciteit voor 12V, 24V en 48V door minimum 30A of idealiter 60A.Ik weet dat er veel ontwerpen gemaakt en beschikbaar op het net, maar ik ben op zoek naar iets unieks en vindingrijk.

Ik ben op zoek naar een lader, die moeten kunnen opladen batterij door grid 120V/220V, zonne-en windenergie.Ten aanzien van dit verzoek, heb ik wat zoeken op het web en vond enkele interessante middelen als volgt:

h ** p: / / www.scribd.com/doc/3248169/theory-of-universal-12v-battery-charger

Bovenstaande link zal u tonen fundamentele concept, dat ik ben op zoek naar met een klein verschil waar Pedal Generator moeten worden vervangen door de windturbine.Hoewel dat model is vindingrijk, maar ik denk niet, het is zo slim als hij zou kunnen worden door de uitvoering van de volgende oplossing voor het:

h ** p: / / www.circuitcellar.com/designstellaris2006/winners/1633.html

Na uitvoering van de hierboven voorgestelde methode, die lader wordt slim en automatisch bepalen welke bron te gebruiken volgens prioriteit waarbij de eerste prioriteit gegeven aan zonne-energie, de tweede naar de wind en de derde gaat naar het nationale elektriciteitsnet.Door de goedkeuring van deze methode kunnen we de ontwikkeling van een intelligente acculader die werkt feilloos met alternatieve energiebronnen en gebruiken minder energie per raster.

Probleem met mij is dat ik ben een beginner met weinig ervaring en kennis in de hierboven besproken onderwerp.Daarom, ik heb hulp nodig bij je te vereenvoudigen het proces en indien mogelijk zo vriendelijk mij schematische ontworpen over industriële normen en onderdelen lijst.Ik zal dankbaar zijn voor jullie allemaal en hoop dat het ook heel leuk voor jou.

Bedankt en beschouwt

Saif Khan

Klinkt alsof je hebt je werk uitknippen er met dit model

goed kijken
WOW ook je eerste post en u al gedownload 22MB

Hoi,

Bedankt voor uw antwoord en ja ik heb gedaan wat zoeken in dat ontwerp en voor dat, ik heb gedownload bepaalde hoeveelheid van de gegevens van deze site, alsmede andere.Reden voor het downloaden van bestanden is dat de meeste van hen zijn volgens mijn eigen denken de meeste van hen zijn nutteloos voor mij.Waarom ben ik zeggen ze zijn nutteloos kunt u de volgende link waar u zult zien hoe deze persoon heeft een schema:

h ** p: / / www.electronics-lab.com/projects/power/033/index.html

In de bovenstaande link, kun je duidelijk zien hoe de onderdelen met elkaar verbonden zijn en maken het leven gemakkelijk te bouwen door dat schema.Ik zal dankbaar zijn als iemand wijzigt en maakt een schema van mijn oorspronkelijke bericht is gegeven verband als in het bovenstaande voorbeeld.

dat circuit spreuken problemen.er is geen denken aan de kwaliteit van de golfvorm geproduceerd, de efficiëntie van het systeem of betrouwbaarheid.

wat je ziet in de bovenstaande link is een typisch voorbeeld van een hobby elektronica project.iets dat de basis functionaliteit, om te studeren en te leren.Het is niet iets wat je zou willen gebruiken voor alles wat in de echte wereld.

maar ..Misschien is uw doelstelling is het opbouwen van de crappiest goedkoopste voeding absoluut niet schelen wat zo ooit iets anders.dan de bovenstaande link 'misschien' aan deze categorie ...

Mr.CoolToegevoegd na 7 minuten:uw link naar de circuitcellar winnaar toont meer beloven.

Ik heb een ander voorbeeld van een batterij oplader die toont andere vormen van mogelijke functies.haar oude, maar op het moment dat zij was pretty neat.

ook, voor de beste lader in de wereld, niet je tijd ..alleen hoofd op aan www.r-charge.com

Mr.Cool
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Sorry voor late antwoord als ik kon niet je tijd als gevolg van mijn werk en ik vergat te beschrijven over de link die ik noemde het net omwille van zijn structuur waarin persoon heeft duidelijk gemaakt koppeling tussen elke component en daarom maakt mijn leven gemakkelijk te begrijpen .

Mr Cool bedankt voor uw waardevolle inbreng in mijn reis naar intelligente lader maar vraag is nog steeds hetzelfde, hoe kunnen we mix functies van mijn eerste post is de banden met uw voorgestelde model?Ik ook graag het schema van uw gegeven link, die is eenvoudig te begrijpen en bespaart veel tijd, terwijl ik bouwen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back