oppervlakte golven en oppervlakte huidige?

L

lkminz

Guest
i need to know the differance tussen oppervlak golf en oppervlakte huidige.is het suface golf of oppervlakte stroom die oorzaak mutaul verbinding tussen twee nauw geplaatst antenne?

help me plz

lkminz schreef:

i need to know the differance tussen oppervlak golf en oppervlakte huidige.
is het suface golf of oppervlakte stroom die oorzaak mutaul verbinding tussen twee nauw geplaatst antenne?help me plz

eigenlijk heb ik twijfels over de differances tussen oppervlak golf en oppervlakte stromingen zo nodig ur helpen om een duidelijk Begrip van beide.

Ik kwam heel wat is dat, wanneer het gaat om de magnetron frequentie oppervlakte golf is niets anders dan de huidige oppervlak zodat de twijfel is dat het er differance onder hen of is dat beiden dezelfde alleen bekend is dat ze door verschillende termen op verschillende frequentie bereik.

Mijn inzicht is dat in uwave onderdelen beide zijn hetzelfde.Ik meestal verwijzen naar oppervlak golf in uwave wanneer ik denk aan de huid en de drijvende kracht huidige wanneer ik bespreken Wijze van Moment.

De huidige oppervlakte is slechts dat een stroom die stromen op het oppervlak van een dirigent.

Een oppervlakte golf is anders.Ik heb in deze, omdat de termijn is losjes over gegooid en ik heb nooit gevonden een beknopte omschrijving.Het is een golf die begeleid moeten een grens staat te propageren.Neem bijvoorbeeld een 1 / 4 golf Monopole op een oneindige massaplaat.Het heeft een behoorlijk bedrag van de winst op nul elevatie (de patroon lijkt op een 1 / 2 torus).Dit komt omdat de winst op nul verhoging is te wijten aan een oppervlak golf; de oneindige massaplaat is langs de grens die zij zich voortplant.Dit lijkt vreemd, aangezien er slechts een grens in tegenstelling tot een Waveguide met twee muren, maar het moet nog voortplanten alleen met alleen een single mode en geen cut-off frequentie.

Als het vliegtuig is eindig dan de winst op nul hoogtewaarde wordt beperkt (tot nul theoretisch) en de patroon kantelt naar boven, er is geen drijvende golf om prorogatie op nul opstand.

De meeste oppervlakte golven zijn ongewenst.U kunt een oppervlakte golf voortplanten langs een circuit board of patch antenne, ik denk zelfs langs een interface tussen twee dielectrics.

Wikipedia noemt het een grond golf, maar ik doe niet mee eens.Een oppervlakte golf voortplant langs het oppervlak, waar een golf grond stuitert tussen het oppervlak (Aarde) en ionosfeer.Het heeft slechts een enkel dirigent transmissie lijn en dat zou een ware golf oppervlak in mijn opinie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Surface_waves
Laatst gewijzigd door madengr op 29 Sep 2008 15:29; bewerkt 7 keer in totaal

lkminz schreef:

i need to know the differance tussen oppervlak golf en oppervlakte huidige.
is het suface golf of oppervlakte stroom die oorzaak mutaul verbinding tussen twee nauw geplaatst antenne?help me plz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back