oppervlakte golf bandgap karakterisering van EBG structuren

S

shahid78

Guest
Hoi

om te komen tot de oppervlakte golf bandgap van periodieke structuur, de beste methode is om de spreiding diagram van periodieke structuur op basis van de eenheidsprijzen cel en eigen modus oplosser in cSt.
Ik ben gewoon benieuwd Is er iemand met succes vinden het oppervlak golf bandgap van EBG structuur met behulp van deze aanpak.
Ik zal zijn indien iemand uplaod zijn model en ons vertellen hoe hij heeft het gedaan

anderzijds in een aantal kranten.mensen gebruiken Microstrip lijn over EBG structuur en S21 zijn winning oppervlakte golf bandgap.

Ik heb twijfels over deze methode.ik bedoel, is deze methode rekening gehouden met zowel TE en TM golf bandgaps?zo niet welke andere methode die we kunnen gebruiken bij het vinden van de oppervlakte-wave band gap van periodieke structuren

Ik hoop dat veel mensen zullen profiteren als iemand aandeel zijn kennis hier

benieuwd naar uw commentaar jongens

groeten

Hi shahid78
Ik denk dat de dispersie diagram van periodieke structuur met behulp van eenheid cel of eigen modus oplosser in CST alleen helpen u om de natuurlijke fysische.
Maar het probleem van de EBG toepassing is op de echte.
Bij gebruik van EBG in toepassing, bijvoorbeeld: de antennes, u zult zien dat EBG is meer en meer verschillende en complexe.Echter, met 3 klassieke model van de EBG, U kunt het onderzoek hen op de reële zo gemakkelijk.

hoi

i dont begrijpen Wat bedoel je met 3 klassieke model van EBG?

Ook i dont think so het gedrag van de EBG en de toepassing ervan is veel anders.

Kun je een beetje uitleggen wat je wilt zeggen

bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back