opname van gesprek op telefoon

G

gsmsikar

Guest
hoi
kan iemand vertellen hoe het gesprek over de telefoon te kopiëren naar een geluidskaart van een computer, en ik wil ook 2 telefoonlijnen te verbinden en de Caller ID ook.?
dit is de software

http://www.nch.com.au/vrs/

Beantwoord ..

bedankt

Voor het opnemen van voice data naar PC geluidskaart, plaatst u een 600:600 ohm transformator in serie met de telefoonlijn.Een spoel in serie met telefoon circuit, de andere aangesloten parallel met twee 4v7 Zenner diodes anti-serie (bescherming tegen ring voltage en andere overspanningen) en op lijn geluidskaart inch Zorg ook dat u dit voor juridische doeleinden.Luisteren naar wat andere mensen praten is niet legaal.

/ pisoiu

bedankt voor het beantwoorden

Ik moet twee telefoonlijnen aansluiten op hetzelfde moment om mijn geluidskaart hoe doe ik dat?
kunt u verlenen elk circuit?

bedankt

Beantwoord

Hi gsmsikar,

U kunt telefoongesprekken met goede kwaliteit met behulp van een hardware-interface zoals:
http://www.plusdesign.com.br/Recorder.htm.
U kunt twee lijnen naar de geluidskaart, maar je kunt niet beide record op dezelfde tijd (of zij samen zullen worden gemengd).Dit is een beperking van de geluidskaart hardware (je hebt slechts een CODEC per geluidskaart).Er zijn een aantal meerdere geluidskaarten, maar ze kosten veel!
U kunt proberen om meer dan een kaart in uw computer.Sommige modellen werken met deze configuratie en het is veel goedkoper

Hope it helps!

__JR__ [/ B]

@ jr
bedankt voor het beantwoorden
maar hoe kan ik ook de nummerweergave van de inkomende telefoons die worden geregistreerd als ik 3 geluidskaarten gebruik op hetzelfde tijdstip en registreert alle drie stemmen op hetzelfde moment?

bedankt

Hi gsmsikar,

U hebt een hardware-adapter voor elke lijn.De geluidskaart kan de opname.De CallerID informatie komt via de seriële poort.In dit geval kunt u ook zou moeten drie COM-poorten beschikbaar.

Groeten

__JR__

Hi gsmsikar,

Sorry voor mijn late antwoord ...

De hardware interface Ik heb voorgesteld (http://www.plusdesign.com.br/Recorder.htm) heeft een seriële interface (RS-232) via welke de CallerID informatie wordt naar de computer.De haak informatie komt ook via de seriële poort, waardoor de automatische registratie van de gesprekken als de telefoon wordt geleverd off-haak.De interface heeft ook een audio-uitgang die moet worden aangesloten op de line-in ingang van de geluidskaart.Er is een telefoon aansluiting te worden aangesloten op de telefoonlijn (in parallel).Het apparaat hoeft niet te worden in de buurt van de telefoon.Je hoeft alleen een parallelle aansluiting op de telefoonlijn die u wilt opnemen.
De software heeft een handleiding en een automatische modus, kan het lopen in een verborgen staat, en heeft ook een real-time monitoring mode.

Groeten

Gebruik een stem in staat externe modem (dial-up een externe modem) een programma genaamd Advanced telefoon recorder ... Het heeft caller id ook ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back