OPENMORE Excel spreadsheet

B

Beetroots

Guest
Bent u nu moet betalen voor het verkrijgen van deze (uit vsia) nu het een onderwerp is gerold in hun 'qip' pakket?

Zo ja, kan iemand het uploaden van de laatste vrij uitkeerbare versie die gebruikt worden ter beschikking van www.openmore.com?

Beste beetroots,

die jongens op VSIA-OpenMORE site ...Wat kan ik zeggen ...
niet langer vrij spul is er.Volledig lidmaatschap voor particulieren heeft de jaarlijkse kosten van
€ 1000!

En bovenal, alle verwijzingen die ooit waar de OpenMORE spreadsheet sjabloon, lijken te worden verwijderd.

Ik ben echter van mening dat de "Component Design by Voorbeeld" VHDL boek van Ben Cohen heeft de OpenMORE spreadsheet ingevuld voor zijn UART voorbeeld, en een ander bestand: "openmore.xls" die zouden kunnen worden van de oorspronkelijke sjabloon (niet zeker).

Het is waardevol om hands-on tenminste ...

Alsjeblieft, als iemand heeft de oude / gratis OpenMORE stuff, kunt delen!

Dit onmenselijk gedrag doet me denken aan sommige GPL of LGPL projecten gaan commercieel.En meer dan dit, doet me denken aan de mensen beweren dat zij "heeft zich te ontdoen van de oorspronkelijke GPL'ed code".

Waarschijnlijk (((Onzin))), omdat je nooit te zien krijgen van hun nieuwe / betere / niet-GPL "ed code Afterall!

omdat het commerciële gegaan!(zoals gebeurt berzerk in Duke Nukem!)

i love elektroda.Ik ben blij dat ik heb mijn gedachten.

wachten voor je gedachten ook!

the_penetrator_in_majoris_extremis @ zoals in Canis Majoris

Hier
is openmorefpga.xls uit Cohen's' Real Chip Design and Verification boek ', dat kan zijn van sommige gebruiken om iemand.

Ik denk VSIA heffing zoveel te proberen en krijgen bedrijven om toe te treden als lid - het
is goedkoper om toe te treden dan voor de aankoop van een document.

Kan iedereen commentaar op hun qip sreadsheet - is het werkelijk beschikbaar zijn?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik kom zeker geven dat een kijkje!bedankt.

Ik denk dat VNcheck tool van TransEDA instrument iets te maken heeft met OpenMORE kijkcijfers.

Iedereen die gebruik heeft gemaakt van deze tool?

thanks again

the_penetratorŠ

Ik denk niet dat dit openmore is zo belangrijk in real-engineering projecten.Misschien zullen op grote schaal in de furture, maar nu, net onvolwassen.

Bijgevoegd is de volledige openmore spreadsheet, en de link naar de RMM uploaden.

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=68449&highlight=rmm
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back