Open Source High Perfomance Scanning Communications Receiver

G

gbowne1

Guest
Ik heb een aantal belangrijke / DSP deskundigen op hoog niveau aan boord en zijn hier gekomen om te vragen dat iedereen met veel DSP ervaring op het gebied van de RF-spectrum dat 25MHZ dekt door middel van 1.3GHz.

Hier zijn mijn eisen voor fase 1:

Fase 1
-----------

1) Verzamel minstens deze groep make-up:

a) RF design deskundigen met ervaring in het ontwerpen van RF front end
versterkers en mixers binnen het hele bereik van de ontvanger (25MHz
tot 1GHz).Deze mensen kunnen ook worden gebruikt om de algemene hele
eenheid benadering van het ontwerp als leidraad voor de rest.

b) RF layout deskundigen die een bijdrage kunnen leveren door het vouwen van de ontwerpen voor
elke afdeling in werkbare pcb lay-outs.

c) synthesizer / PLL / oscillator deskundigen die zal uiteraard concentreren
op die gebieden.

d) DSP hardware en software-experts die zal zich richten op die gebieden.

e) Analoge deskundigen om zich te concentreren op de kracht en audio circuit ontwerpen.

f) Digitale controle deskundigen te concentreren op de
microprocessor / digitale controle-aspecten.

g) Gebruikersinterface mensen die het ontwerp en de vouw in de feitelijke gebruiker
controle hardware en software.

h) Algemene programmeurs te vullen verschillende aspecten van de programmering
passende categorieën hierboven.De taal die wordt gebruikt is momenteel TBD
maar C is meest voorkomende (voor zover ik weet).

Neem contact met me op hier of Michael Dennis op (verwijderen tussenliggende spaties) indien u geïnteresseerd bent in het project:

rfjunky @ gmail.com

Bedankt,
Gregory Bowne
Seattle, WA USA
gbowne 1 @ yahoo.com

Ik heb alleen maar rampen doen projecten uit het gebied en over het internet of per post.Dit kan de ervaringen van bestuursleden die geschoold zijn in de gebieden die u nodig hebt.

Ik ben verbaasd dat u nodig hebt om te vragen over de hele wereld voor de werknemers als je in een Amerikaanse stad die heeft veel geschoolde mensen in veel technische gebieden.

U moet direct uw vraag aan de plaatselijke afdeling van de Amerikaanse IEEE professionele samenleving of voor de hoogleraren in uw lokale universiteiten.

Ik ben het eens met de hierboven vermelde reden.Je moet op zoek naar mensen dichter bij huis.

succes

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back