open lus analyse

S

surreyian

Guest
Hallo,

Im probeert te doen een open lus controleren op mijn versterker.
Injecteer ik een AC-signaal aan de negatieve input en een DC-signaal aan de positieve input.

Im staat om een deel te krijgen en fase marge in deze configuratie te krijgen.

Echter, toen ik injecteer de AC-signaal aan de positieve input en een DC-signaal aan de negatieve ingang.er is geen winst noch fase marge.

Is er een verschil waar ik injecteer de AC-signaal?De winst zal hetzelfde zijn, maar de fase zal anders zijn.

surreyian wrote:

Hallo,Im probeert te doen een open lus controleren op mijn versterker.

Injecteer ik een AC-signaal aan de negatieve input en een DC-signaal aan de positieve input.Im staat om een deel te krijgen en fase marge in deze configuratie te krijgen.Echter, toen ik injecteer de AC-signaal aan de positieve input en een DC-signaal aan de negatieve ingang.
er is geen winst noch fase marge.Is er een verschil waar ik injecteer de AC-signaal?
De winst zal hetzelfde zijn, maar de fase zal anders zijn.

Hoi.Ik stel het circuit zoals in bestand.Ook, vergeet niet ingesteld gelijkspanning aan VCC / 2.Weerstand en condensator groot mogelijk.Dus, tijdens het dc, zal de uitgang worden vastgesteld dank aan weerstand, maar voor ac de lus zal worden geopend vanwege condensator.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

te doen open lus analyse,
geven ingangssignaal ac-signaal via een grote pet, in de andere ingang van de versterker plaats een grote pet verbinden met GND en grote weerstand de verbinding met de o / p van de versterker,
zodanig dat voor AC signaal van de andere ingang fungeert als gnd, o / p dc is beschikbaar op de andere ingang.
groeten
Sar

Ik denk dat er geen noodzaak voor condensator tussen AC en en de bijbehorende input pin.

tyanata wrote:

Ik denk dat er geen noodzaak voor condensator tussen AC en en de bijbehorende input pin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back