Op zoek naar schema's van een goede circuits met MAX038

IK MOET circuits van MAGAZINE eerste is in Le Haut-PARLEUR N.1846 (GEEN maand en jaar) TWEEDE IN RADIO PLAN N. 572 behoorlijk compleet 3 BOARD GEN fonction, AMPLI, MODULATION laatste, DON't HEBBEN NAAM VAN HET MAG VERSIE BASIC JUST MAX op PCB beste wat ik kan doen is STUUR FOTO VAN HET ARTIKEL TELL ME welke versie u PREFER

Hi Zowel Elektor en EPE heeft projecten op basis van de MAX038. U kunt controleren op epemag (juli 2001?) En Elektor had het in een # 06 van 1995?. De Elektor project Ik bouwde zelf, heb ik alleen maar dat het goed werkt met de freq 10MHz. Een van de redenen dat het signaal crappy is kan mijn loosy oscilloscoop worden ... Er zijn freq componenten boven de 100MHz Als je wilt kan ik zien of ik kan de Magz vinden, zijn hier een aantal links: HXX / / members.ozemail.com.au / ~ dljones / hsfg.htm HXX / / users.swing.be / gonzague.colpaert / genfonct.html 3 * w.htw-dresden.de/fe/labor/mikror/projects/siggen/index.htm Good luck.

er zijn ook goede schema's in het gegevensblad en in de Maxim's app aantekeningen voor dit circuit.

Zoek Edaboard voor functie generator. Er is Elektor artikel met MAX038, het goede.

Hallo, Als er iemand die bouwen functionele generator epe is wit dit max? Ik vind het te bouwen. Hier zijn een ander project met een max038

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back