Op zoek naar referenties over adaptieve digitale filters

G

GertDalPozzo

Guest
Hi All! Ik moet mijn kennis van adaptieve filtering en in het bijzonder van echo-onderdrukking, van het algoritme theorie (LMS, RLS en anderen weet ik niet) om de daadwerkelijke uitvoering ... in de nabije toekomst zal ik beter naar een van deze te vertalen regelingen in FPGA gebaseerde architectuur. Ik zou graag weten of er een document (gratis) op het internet, bijvoorbeeld een tekst van een hoogleraar aan de universiteit, maar niet een oneindige boek ... zoiets als een 80/100 pp document uit te leggen adaptief digitaal filter theorie en toepassingen . Tnx allemaal! Gert

hi, het ding is dat ik ben nieuw op dit gebied en ik wil ook mijn kennis in adaptieve filtering,,, mijn professor raad ik dit boek te verbeteren: Wiley_-_Statistical_Digital_Signal_Processing_and_Modeling en deed het nog niet gelezen, maar ik begin zal deze week, dus we kunnen ons idee het wijzigen van een + http://www.edaboard.com/ftopic280929.html (kreeg geen antwoord): cry:

Ik heb ook hulp bij het echo nodig heeft, ga ik matlab gebruiken voor onderdrukking van echo .. kunt u helpen ook?? als je enig idee nu?

Statistische en Adaptive Signal Processing door Manolakis, Ingle, en Kogon

Adaptive fiters door Simon Hayken zal wonderen verrichten voor je.

hallo, ik ook ik ook hulp nodig voor mijn scriptie over de echo in de communicatie door een neuraal netwerk en ik zal ook gebruik maken van matlab .. kan u me helpen ..???.. neem ik echt uw hulp nodig nu .... alstublieft ... im hopend op uw antwoord .. heel erg bedankt ..

Ik heb een paar boeken hier geupload edaboard, check ze uit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back