op zoek naar midi boord ontwerper - firmware en pcb

J

jemtone

Guest
Ik ben op zoek naar een relatie beginnen met een gekwalificeerde code krijger die geïnteresseerd zouden zijn in het ontwerpen van een midi i / o pcb dat doorgeeft midi-informatie via USB naar de computer.De code is alle GNU, volledig beschikbaar voor het oprapen.Ik ben geïnteresseerd in een uitbreidbare I / O-ontwerp, betekenis, krijgen we kleine i / o board en usb om te werken, en dan bouwen een uitbreiding knooppunt voor I / O-groei als nodig is.

Midi - als u niet bekend bent met midi dan aub niet reageren.De persoon die deze job zal doen moet weten over midi en ervaring op het doel en functie hebben.

bedankt

 
Je bedoelt te blijven dat je iemand voor je werken voor gratis krijgt en vervolgens hem zijn firmware vrije ook?

Ook nemen de persoon eens - zal je de hardware interfacing?

Antwoord op deze en ik zou bereid zijn.

Je moet mij vragen MIDI vragen al - hardware interfacing voornamelijk, dus je weet ik zeker dat ik iets aan doen.

 
Niets in deze wereld is gratis.Ik ben geïnteresseerd in het uitwerken van een regeling met de goede persoon die zo geneigd om deze job op te nemen.Alle midi informatie is gemakkelijk te verkrijgen.Dus als je kunt ontwerpen hardware, en
/ of firmware, en u bent vertrouwd met
midi en de code, dan zou ik interestee worden bij de bespreking verder

 
Ik ben niet geïnteresseerd in het geld, maar in het eindproduct.

Ik kan zowel de schema's en de firmware, maar ik moet iemand anders aan het testen van de hardware.

Mijn setup zal gebruiken PIC18F2550, en hebben ICSP en USB-aansluitingen, dus het zou hassle free.

Met behulp van mijn ontwerp dat u in staat om uw synthesizer MIDI-poort aansluiten op een PC USB-poort.

Bent u geïnteresseerd?Toegevoegd na 2 minuten:(By the way .. het ziet er uit als uw bericht als u al wat software klaar? Is dat zo?)

 
Ja, ik kan de hardware testen en debuggen systeem, evenals bouwen PCB's en helpen ervoor te zorgen dat het ontwerp is functioneel en is vergelijkbaar met de kwaliteit van wat er momenteel beschikbaar is.Als u zegt verbinding naar PC, bedoel je elke computer, Mac of pc, zoals in Class plug n play detectie als midi-apparaat?Dit zou te raden.Ik denk dat we nodig hebben om dit gesprek nu verhuizen naar e-mail.kunt u zich richten tot e-mail ....Ik stuur u privebericht

bedankt

 
You are correct.

Natuurlijk is de software-kant zal gebruiken (vereist) MIDI-Class chauffeurs.

Bijvoorbeeld, Windows XP komt klaar met MIDI USB-stuurprogramma's.

Schrijven op maat MIDI-stuurprogramma's te pijnlijk zijn.

 
Als jij (of iemand anders) MIDI hardware/firmware ontwerpen zoekt die open (GNU) zijn EN waarvoor nog geen oplossing bestaat (of in de winkel VEEL te duur zijn), dan kun je je richten tot atererus at saiying punt nl
Het kost niets. In iedergeval niets meer dan de moeite om je idee/wens in een E-mail te zetten. Persoonlijk denk ik dat er behoefte bestaat aan een apparaat dat nog geen specifieke MIDI functie heeft, maar die door firmware nog nader bepaald kan worden. Bestaande uit modulen die je eenvoudigweg aan elkaar kunt steken om het uit te breiden. Zelf mis ik iets zodat je MIDI kunt opnemen op een (analoge) track. Als daar voldoende behoefte voor is, dan is het de moeite waard om daar iets voor te gaan maken.
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top