Op zoek naar (liefst) een PCI te LPC Bridge

S

Svet am

Guest
Weet niet of dit het juiste forum.Zo niet, mods voel je vrij om deze te verplaatsen.

Ik heb een hobbyist project waar ik het apparaat wilt gebruiken (in
het bijzonder, een TPM-module) is alleen beschikbaar als een LPC deel.Ik
wil graag om de TPM-module op de PCI-bus.Ik
heb gezocht en niet gevonden LPC hosts (buiten Southbridge IC's) die kunnen interface / brug naar PCI.

Is er een COTS-oplossing voor dit of ziet het eruit Ik kom mijn eigen rollend met een CPLD of FPGA?

Als u spreekt over Low Pin Count vervolgens ja er zijn een aantal oplossingen voor je.Goto Winbonds website voor meer info op hun W83967 reeks IO expanders.

E

nxtech: bedankt voor het antwoord, maar dat
is niet wat ik zoek.Ja, ik
ben op zoek naar Low Pin Count.Echter, het deel dat u reeds een LPC Super I / O-chip.

Ik
ben op zoek naar een brug die lijkt te PCI als een standaard client-apparaat aan de ene kant en kan fungeren als een LPC host op de andere zijde.Daarom zei ik een PCI-LPC brug.

Kijk dichter bij de notitie en u zult zien dat het deel biedt ISA prestaties wat PCI werd ontworpen uit.Maar als dit deel is niet van gebruik vervolgens kijken naar de W83628 en W83629.Ze worden niet aanbevolen voor nieuwe ontwerpen, maar u moet nog steeds in staat om een aantal onderdelen.

E

Ja, PCI vervangen ISA maar ze zijn niet hetzelfde te zijn.

Hier
is de pinout voor ISA
http://pinouts.ru/Slots/ISA_pinout.shtml

Hier
is de pinout voor PCI
http://www.interfacebus.com/Design_PCI_Pins.html

Ik
heb ontworpen voor zowel in het verleden.Ze zijn niet uitwisselbaar.Niet alleen op basis van de signalen beschikbaar zijn, maar ook elektrisch.Specifiek kijken hoe ISA heeft gescheiden gegevens en het adres dat PCI multi-plexes hen.

ISA _is_ echter compatibel met PC Card (ook bekend als PCMCIA).Ook is compatibel met PCI CardBus.(De details van hoe beide standaarden worden toegepast in dezelfde aansluiting op het mobiele apparaat buiten het bereik van deze post).

Ik
wil graag verder gaan opnemen als wordt gesteld dat terwijl ik kan die nieuw zijn op dit forum, ik
ben niet nieuw voor EDA en systeemontwerp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back