Op zoek naar ISM Dual Band antenne met 430 en 868Mhz banden

A

asena

Guest
Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een antenne die de 430MHz en 868MHz banden op het heeft. In het bijzonder, een dual-band basisstation. Ik ben al door vele fabrikanten, met inbegrip van de Amateur Radio antennes, maar niemand lijkt te hebben wat ik wil. Nou ... Misschien heb ik iets gemist. Iedereen weet van niets? dankzij Asena 8)

Gewoon een snelle blik op RFS ( www.rfsworld.com ) gaf geen resultaten op dual-band antennes voor mobiele en trunking frequenties. De dichtstbijzijnde wedstrijd op uw behoefte zou een Kathrein antenne (model 739 990): De enige op 440-512/824-960MHz ... Check it out: http://www.kathrein.de/de/mca/produkte/download/9361460b.pdf Hoop dat dit helpt een beetje :) Mogwai
Bedankt.! Dat zou een goede keuze zijn, als ik neednt een omni-directionele antenne! Bedankt voor uw input, i opgenomen de fabrikant! aanzien van Asena

Kun je gebruik maken van een diplexer en twee antennes?
Kan doen! Maar ik probeerde dat te voorkomen. Als mijn zoektocht negatief is, ziek zijn op zoek naar een diplexer, of misschien een triplexer met meer ISM-band antennes. thanks betreft Asena

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back