jorgito dat was een zeer goede link die ik toegestuurd. Itss moeite waard de tijd van de bouw en het hebben van een goed begrip van hoe zelfs grote dank te bouwen
Ja, maar is een bouwsteen voor een geweldig geluid productio. Om het geluid drastisch te verbeteren, kunt u beginnen met het verhogen van de dikte van het papier, verandert u de plastic bekertje naar glasvezel en voeg een trilling spil die basgeluid productie in staat zou stellen. Ik zal een tutorial over hoe je een betere te bouwen zeer binnenkort. proost
ja, door verhogen van het gewicht van de kegel laagfrequente respons verbeterd maar hoge frequentie vermindert. Verdere u hv aan de lineariteit van de frequentierespons te controleren. Om te controleren frequentierespons vereist akoestische kamer en testapparatuur. Ik hoop dat dit duidelijk wat ik bedoel.
Gewoon de studie van de bouw van midrange speaker en tweeter. U zult begrijpen veel. De kegel moet licht en stijf / sterk. Dit helpt om meer hoge frequentie respons. Ook de spreekspoel gewicht & spin stijfheid speelt een grote rol in de frequentierespons en resonantiefrequentie. Ik hv geprobeerd om u in het kort uitleggen en eenvoudige manier. Er r boeken over dit onderwerp beschikbaar met audio express.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.