Op zoek naar een uitgebreide GSM stoorzender schema

A

Afam

Guest
Pls Heeft iemand een uitgebreide GSM stoorzender schema ... Ik moet het dringend voor mijn laatste jaar het project .... Cheers (jdklas2000@yahoo.com)

Is er een manier om jam auto's die vertrekken er auto ramen open en schiet de hele neighborhhood en straten met oor stralen cd-muziek. Ik havwe had. Ik ben gek. Mobiele telefoons misbruik in een andere zaak helemaal. Dank U, Philip: cry:

Hallo, Ik heb onderzoek gedaan naar Jammers (wideband), inclusief GSM, DCS, PCS, GPS, Bluetooth, enz. (Voornamelijk 60 tot 2500 MHz) voor het afgelopen jaar. Als u problemen heeft contact met mij opnemen in spscific op faisal_m786@yahoo.com :)

Ik wil gsm jammer, pliz kan u me helpen ontwerpen, ik ben gewoon een beginner

Ik wil gsm jammer design, pliz can u mij helpen, ik ben gewoon een beginner
serieus? beginnen met het leren van de basisprincipes van RF-elektronica, en elektronica in het algemeen. een GSM stoorzender is een serieuze RF-project, niet iets dat een beginner kon ontwerpen:) Dave

Ik wil de componenten die nodig zijn voor gsm jammer en de specificatie van elk onderdeel met betrekking weten!

deze pcb website is vrij goed, misschien kan PCBA worden useful.selling voor LED Light / industrial / Medisch / communicatie [url = http://www.pcbassembly-china.com] PCBA, pcb vergaderingen, elektronische productie, pcb assy [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back