Op zoek naar een PCI-express kaart voor een desktop-applicatie

S

swapnil_vlsi

Guest
Hallo, Ik heb hulp nodig, is het mogelijk om een PCIe-kaart te kopen voor een desktop applicaties, met of zonder een socket voor FPGA en zo is het mogelijk waar kan ik het kopen? En wat is de controller chips nodig? dank bij voorbaat

Probeer te zoeken in deze lijst voor 'PCIe "of" express ": http://www.fpga-faq.org/FPGA_Boards.shtml Probeer een bezoek aan www.xilinx.com , klik op "Boards en Kits", dan "Door Function", dan "Bus Interface en andere connectiviteit". Een aantal van de genoemde platen (zoals de Xilinx ML506) hebben PCIe ook al is de lijst niet te zeggen. Ik weet niet wat je bedoelt met "die nodig zijn controller chips". Deze borden moeten allemaal klaar om te gaan. Velen van hen zijn FPGA development kits. Ik heb nog nooit een modern FPGA in een stopcontact.

Hallo, mijn doel is om een acceleeration kaart, PCIe-kaart, die een FPGA en andere accessoires die niet tot een definitief FPGA bord product te kopen is, met andere woorden is het mogelijk om te kopen voor bijvoorbeeld een PCIe-kaart en het zo, dat op het ontwerp het mijn FPGA, i / o-controllers, drivers, memeories .... en als het mogelijk is waar kan ik kopen deze kaart?? /

U kunt de Spantan3 PCIe Starter Kit uit de Xilinx bedrijf. www.xilinx.com/s3pcie Ik heb de FPGA om een AES-encryptie engine te realiseren, en schreef een eenvoudige driver voor het onder de linux.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back