Op zoek naar een C-code voor de AD7714

P

prakruthi

Guest
Ik heb een probleem met de AD7714. Voor elke ingang im krijgt een vermogen van 255.255.255. De kan niet verzadigd, omdat im waardoor een inputof 0,5 V bij een winst van 1. Heeft iemand een werkende code in C. Im gebruik met ATMega 8. Als iemand een werkende code kan je dan delen met mij. Dank u.

Heeft u wel eens proberen? [Size = 6] Interactive Design Tools: Sigma-Delta Analoog-digitaal-omzetters: AD7714 Registreer Configuration Assistant [/size] Een register configuratie tool voor de Analog Devices AD7714 3-kanaals Sigma-Delta ADC .

[Quote = IanP] Probeer deze eens: h ** p :/ / www.koders.com/c/fid240E8FB7A1769AF65C447BC4E7F72702727A1954.aspx Groeten, IanP [/quote] Bedankt Ian. Ziet er in deze. Hoop dat het helpt. Regards, Prakruthi [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 46 seconden: [/color] [/size] [quote = budhy] Heb je ooit dit proberen? [Size = 6] Interactive Design Tools: Sigma-Delta Analoog-digitaal-omzetters: AD7714 Registreer Configuration Assistant [/size] Een register configuratie tool voor de Analog Devices AD7714 3-kanaals Sigma-Delta ADC . Hey, Ik heb dit geprobeerd. De registers zijn geconfigureerd prima. Ik denk dat dat niet het probleem. Alle andere suggesties? Met vriendelijke groet, Prakruthi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back