Op zoek naar een 5V DC voeding circuit

S

Saham.kh

Guest
hi ... im op zoek naar een circuit om de rol als veilige voeding voor mijn board. mijn plank draaien op 5v DC en im op zoek of een circuit om 5VDC-uitgang voor te bereiden in de input range van 10-60 V DC en 12-30 V AC of iets dergelijks ... mijn board veronderstel om te werken aan een industriële omgeving ... zodat elk idee resulteert in veiligheid operatie zal mij helpen ... thank u

De LM2575HV is een goede kandidaat voor deze functie .. Het accepteert een ingangsspanning tussen 8Vdc (5V versie) naar 60Vdc, of met gelijkrichter diode / brug op de input tot 42Vac, dat is meer dan je nodig hebt .. Hier zijn de details: http://www.national.com/mpf/LM/LM2575HV.html Met vriendelijke groet, IanP

U kunt gebruik maken van een DC-DC converter met elektrische isolatie. Sommige populaire fabrikanten, C & D Technologies, Astec, Lambda en Traco Power. Als uw bron is AC, corrigeren.

U kunt MC3406 gebruikt, het is goed voor DC-DC, heel simpel,

LM2575HVT is inderdaad een goede oplossing voor industriële toepassingen. Ik gebruik ze al meer dan 10 jaar in professionele event verlichtingsapparatuur (Rock & Roll) en ze geven nooit een probleem. Een tip. Zorg ervoor dat de vrijloopdiode goed gesoldeerd op een printplaat. Bij het 'open' aan de ene kant uw elektronica en de chip zal rook. (Prototype ervaring ....)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back