op te lossen vergelijking

F

fatma1000

Guest
Ik heb zeer grote vergelijking ik wil het op te lossen in Matlab of een methode please help i need van het w1, w2, b1 en b2 1 hebben alle parameters en hebben vier paar B2 en w betreft

hi proberen een matrix voor b, w en d variabelen te maken en uw vergelijking te breken voor de fundamentele matrix vergelijking.

ik moet het op te lossen numerecal heb ik een bocht vertegenwoordigen deze vergelijking zo mag zijn zoals curve-fitting ik nodig om me te helpen hoe kan ik het oplossen numerecal

i hulp nodig heeft om curve-fitting te begrijpen en om hem te programmeren in C + + dus ik moet als code om curve-fitting te maken in c + +

kunt u mij helpen bij het gebruik van MATLAB curve fitting als u een eenvoudig voorbeeld betreft

Ik heb een vergelijking whin i differntiat het ik bovenstaande formule en ik heb de curve van deze bovenstaande vergelijking en ik moet zes parameters van alle thes informatie ik heb 1) bovenstaande vergelijking 2) curve van deze vergelijking tussen B2 en wi nodig w1, b1 , d1, w2, b2 & d2 kunt u mij helpen? wat betreft

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back