Op ideale amp verschil in cadans

U kunt gebruik maken van de spanning gecontroleerd spanningsbron zijn om winsten die met oneindige bandbreedte krijgen. Wilt u de bandbreedte te selecteren kunt u een macromodel subcircuit met dit als de input dan een RC-netwerk aan een paal te maken en te volgen die door een ander voltage gestuurde spanningsbron.

Bedankt winderig. In een ideale op amp de spanning op de + ingang en de ve-ve input zal hetzelfde zijn. Ook zijn er SHLD geen stroom in de op amp. Is er toch om het model dit? thanks, Raju

Deze ideale spanning gestuurde spanningsbron heeft geen ingangsimpedantie. Het vermenigvuldigt gewoon de spanning tussen de twee opgegeven knooppunten zonder dat enige verdere belasting op hen. Deze functie heeft een eenregelige oproep en het deel naam begint met E. Kijk in het Help-bestand voor meer informatie of in een boek over SPICE.

Ik wilde een circuit vergelijkbaar met deze in cadans te bouwen. Is er een manier zoals bouwen dit? thanks [/img]

U kunt een ideale opamp met AHDL / Verilog-A in Cadence door jezelf, of je kunt het vinden in een AHDL bibliotheek die door cadans.

Ik ben op zoek naar in Spectre. Elk type van modellering met gecontroleerde bronnen is ook ok. bedankt

Raju, AHDL werkt ook met spook. Piao gaf je de juiste suggestie Labo

VCVS bijvoorbeeld in Cadence is wat u vraagt. Raadpleeg de handleiding voor de parameters - naast gewoon vermenigvuldigen met de ingangsspanning op de gain factor is het ook mogelijk model input en output weerstand,-3dB punt enz.

Raju, Als u dont hav AHDL licentie gebruik dan twee ideale spanning gecontroleerd spanningsbron te ur opamp vervangen. E1 vinp gnd voutp vc

Hallo, ben ik op zoek dezelfde component in Cadence (ideale opamp). Hoe zit het met iopamp symbool behoort tot analoglib. Is dit het model van een indeal Op Amp in Cadence? Dank u zeer voor uw antwoorden en hulp.

[Quote = goldeboy] Hallo, ik ben op zoek dezelfde component in Cadence (ideale opamp). Hoe zit het met iopamp symbool behoort tot analoglib. Is dit het model van een indeal Op Amp in Cadence? Dank u zeer voor uw antwoorden en hulp. [/Quote] Beter bouw uw eigen idee op-amp met behulp van VCVS bronnen .. Verwijzen naar eerdere berichten van de leden hier ..

Ik hoop dat u nog steeds op deze draad. Ik heb ook te zoeken van de opamp component. Ik probeer de [opamp] te gebruiken component van [ahdlLib], maar hebben niet het succes te simuleren en gewoon resultaat wat fout. het circuit:
4256337690
kunt u mij wat advies?

je kunt gaan voor het gebruik van VCVS voor het ontwerpen van het model van de opamp

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Bericht toegevoegd om 12:02 ---------- Vorige post was at 12:00 ----------</span></span>
Zie het analoge mixed signal design door bakker voor meer referentie of wenkbrauwen LTspice schema's op CMOSEDU.com plaatse

Raju, als u dont hav AHDL licentie dan twee ideale spanning gecontroleerd spanningsbron gebruiken om ur opamp vervangen. E1 vinp gnd voutp vc

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back