Op amp Offset Voltage

E

ericmar

Guest
hoi,

Mag ik weten wat de Op Amp compenseren spanning in de datasheet verwijzen naar?

Ik gebruik AD820 een analoog apparaat's op versterker (met levering in kwestie) en ik vond dat als ik geen signaal naar de bijdrage te leveren en hebben de-Input gebonden aan de uitgang, de uitgang is altijd 5mV.Is dit de offset spanning?

Hoe moet ik doen om zich te ontdoen van deze 5mV omdat dit de werking van mijn circuit is van invloed?BTW, gebruik ik deze AD820 op versterker als buffer / spanning volgeling van de uitgang van een DAC.

Thanks for any help in advance.

Groeten,
Eric

Dit is niet de offset spanning.U kunt de input samen, de output is de offset spanning

Dit is een FET input / output Bipolaire apparaat.Het spoor naar de uitgang van de schommels spoor binnen 5 mv van de min-levering en 10 mv van de positieve levering zonder ohmse belasting.
U hoeft niet een ohmse belasting op uw output, of wel???Zet een pulldown weerstand op de uitgang van de op amp.Zorg ervoor dat u koos een weerstand die niet zal toestaan dat de versterker op tot meer dan 12 ma wastafel in de positieve output staat (12 ma is typisch voor deze wastafel huidige OP AMP).Lees ook de datasheet, dit is allemaal in.

spectraBEI

Opmerking: Data sheet bijgevoegd

Note # 2: Een goede vertaler site voor het vertalen van documenten van de ene taal naar de andere is op deze link: http://babelfish.altavista.com/
De meeste van deze datasheets (die ik heb gezien) zijn in het Engels en zijn PDF-documenten.Wat kan worden gedaan om ze zichtbaar in andere talen te maken, is het openstellen van de PDF-doc.klik op bewerken, klik op alles selecteren, klik op kopiëren.Dit kopieert alle verbage in het PDF-doc (schema's niet worden gekopieerd).Ga dan naar de vertaler site (link hierboven) selecteer de juiste taal (bijvoorbeeld: Engels naar Duits) Plak de informatie (uit de PDF) in de box en klik op de knop Vertalen.

Steve
SpectraBEI
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

ya ...is de offset van de opamp ...offset spanning is het verschil tussen de ingangen van de opamp onafhankelijk van de input gegeven ,....
aangezien u de werking van de opamp in spanning volgeling configuratie van het net geeft de offset spanning op de uitgang .,...

In de spec, is al gezegd dat de typische 0.1mV spanning te compenseren

Deze spanning kan een combinatie van de verschillende parasitaire effecten ...sorry i didnt gaan door de specs ....de opamp lijdt het algemeen van input offset spanning en input bias stroom en offset in de input bias huidige ...maar in vergelijking met 0.1mV de 5mV u verkrijgen is te hoog om te verklaren met behulp van deze ...

is de draad gebruikt om feedback te geven kort genoeg ....

Eigenlijk spectrabei had het antwoord ...u de op-amp als meeloper spanning met 0 V als input.De AD820 kan alleen beneden naar 5mV van de neg.levering rails, zodat je 5mV in plaats van 0.

Als je echt nodig hebt volledig het spoor naar het spoor, kunt u ofwel een levering te gebruiken voor de op-amp die hoger en lager dan de macht en de grond van de ontvangende circuit of wijziging van een op-versterker aan te kunnen doen "true" rail-to -rail uitgang.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back