ontwerpen van een 0.5W audio versterker met TDA7052A

X

xeon89

Guest
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe het ontwerpen van een 0.5W audio-versterker met mute en volume controle?Het ontwerp moet het mogelijk maken de gebruiker om te schakelen tussen verschillende bandbreedte en ook specifieke LED-licht op wanneer verschillende bandbreedte is geselecteerd.Thanks ..=)

Ik antwoordde je dezelfde vragen op de andere website en ik zal hier niet herhalen.

Om audioguru:

het project vereisen een voorversterker stadium dat versterkt het signaal en dan zal het schakelen met behulp van een transistor (die ik niet zeker ben hoe het wordt gedaan), zal de omschakeling te schakelen naar hetzij een normale muziek bandbreedte artiestennaam als muziek of het kan schakelen een bandpass filter die een freq van 300-3300 Hz naam als stem heeft ...en dan na deze het dan zal worden versterkt met behulp van TDA7052A met volume en mute controle ..wanneer muziek stadium is het de beurt aan LED rood zal oplichten, als stem stadium is het de beurt geel op LED gaat branden en wanneer mute is LED groen licht op.

Ik weet niet zeker op welke voorversterker ik moet gebruiken en hoe een transistor te gebruiken als een schakelaar, onderdelen, zoals uA741, 2N2222, tuimelschakelaar ..etc zijn gegeven.thanks ..=)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back