Ontwerp van Timing nco in digitale ontvanger

M

moorthi

Guest
Hi
Pl mij helpen in desinging een timing onderofficier in de alle digitale ontvanger.Ik ben in het proces van het ontwerpen van de detector en de timing fout symbool synchronizer waar mijn smbol percentage variëren van 5k-500k.Ik heb andere bouwstenen zoals loopfilter, interpolators en gematcht filters.Maar ik krijg geen hoe te gaan over de timng NCO symbool voor de variabele rente.Please help me in deze

- Moorthi

U moet het IP-cores beschikbaar zijn voor de NCO voor digitale ontvanger.
NCO voor een digitale ontvanger zal worden gebruikt voor het vergrendelen van de vervoerder.
U vindt veel van de materialen met betrekking tot deze op het web zelf,
NCO zal ook worden gevraagd als DDS "Direct Digit Synthesizer".

Xilinx geeft een demo over "QAM demodulator" met behulp van hun systeem generator tool op hun demo te bekijken web.u kan dit ABT een idee te krijgen van het gebruik van NCO voor digitale ontvangers.

In de vervoerder onderofficier, foutloos zal worden berekend en toegekend aan onderofficieren voor normailised waarde en de output wordt gegeven aan de cos / sin LUT's.Dat deel is voor mij duidelijk.

In timing mijn twijfel is hoe de fout is berekend en updaetd en opgegeven met de Interpolator.Alle kranten hebben het over de berekening van de fout en voer het terug naar Interpolator of andere DSP-blokken.
Pl carify mij in ontwerpen van de NCO

De input voor het systeem zijn

1.Symbol rate 1kbps - 32 kbps
2.sampling rate 32Mhz

op basis van boven de NCO regiater is 25-bits.

vervolgens, hoe je verder ??????

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back