Ontwerp van QPSK-ontvanger

S

saurabhmimani

Guest
Ik moet de ontvanger het ontwerpen van een QPSK en uit te voeren op de FPGA, ik probeerde naar de ontvanger te krijgen voor goed materiaal, maar ik kan het niet.Kan iemand mij helpen door het verstrekken van wat materiaal in verband met QPSK ontvanger en ook gerelateerd aan verschillende synchronisatie problemen in de ontvanger.

Alle hulp wordt lof waardig.

Ik zou zoeken naar MATLAB en Simulink-modellen, zal ze helpen UA-ontvanger veel te begrijpen van de beginselen
br

saurabhmimani schreef:

Ik heb een QPSK ontvanger ontwerp en de uitvoering ervan op de FPGA, werd ik proberen om goed materiaal voor de ontvanger te krijgen, maar ik kan het niet.
Kan iemand mij helpen door het verstrekken van wat materiaal in verband met QPSK ontvanger en ook gerelateerd aan verschillende synchronisatie problemen in de ontvanger.

IAM doctoraat student in USM (MALYSIA) IN communcatie Field, ook IAM doet project van ontwerpen met behulp van transiver FSK, PSK met behulp van het systeem te blokkeren set generater Xilinx en implmntation op SDRKIT, zachte defined radio, mijn problemen die ik nedd design van de TX, RX QPSK met behulp van Xilinx, kunt u mij helpen,
merci voor ur Alto helpen
ekhlas
doctoraat student (communcations)
usm.malysia
ekhlas_kadhum (at) yahoo.com
0060172973264

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back