Ontwerp van OTA in Subthreshold

S

s_babayan

Guest
Beste allemaal

Ik ga voor de simulatie van een ultra-low power OTA in Subthreshold regio 0.18u CMOS-technologie, maar de simulatie resultaten zijn niet erg goed ik
heb gehoord dat Bsim3 model in Hspice does not support subthreshold regio?niemand weet precies welk model is approperiate?of als u de bibliotheek zou u plz delen met mij goed "

Groeten,

Samaneh

U kunt de specerij-model bestanden bieden door de gieterij te controleren hoe goed de subthreshold regio is gemodelleerd.Ik denk dat in de 0.18 en daarbuiten subdrempel goed gemodelleerd als dit nodig is voor lekkage schatting.

elbadry schreef:

U kunt de specerij-model bestanden bieden door de gieterij te controleren hoe goed de subthreshold regio is gemodelleerd.
Ik denk dat in de 0.18 en daarbuiten subdrempel goed gemodelleerd als dit nodig is voor lekkage schatting.

Bsim3 is alleen niet erg nauwkeurigheid bij de overgang gebied van sub-drempel tot sterke inverstin gebied.Maar voor de meeste gevallen het probleem eventueel stengels van uw ontwerp.ik stel voor: 1) als Elbadry zei, het gebruik van gieterij gegevens te bevestigen hoe goed het apparaat is gemodelleerd, indien nodig, gebruik van EKV model.2) Controleer uw circuits,
de bias in real subthreshold regio in plaats van in de overgangsperioden gebied.

Misschien moet u uw ontwerp niet tot een vermoeden van de Bsim3 model.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back