ontwerp van CMFB circuit ...

M

manissri

Guest
hallo ik ben desinging het CMFB circuit voor gevouwen cascode volledig differentiële versterker ...
Ik wil weten van de desining van CMFB circuit ..
is het noodzakelijk om suffiecent winnen en icmr van CMFB circuit hebben ..
zo ja dan wat moet de winst van CMFB en icmr van dat circuit ..
groeten
Manish

je kunt zien Paul Gray "Analyse en Ontwerp van analoge geïntegreerde schakelingen", waar misschien uw antwoord.

Hoi.
Het belangrijkste in het ontwerpen van een CMFB circuit is haar winst en snelheid.In sommige toepassingen de snelheid is belangrijk, maar als het niet, meestal na een korte voorbijgaande reactie van uw CMFB zou goed werken.Er zijn echter twee belangrijke soorten CMFB: Continue-tijd en discrete-tijd CMFBs.Het kiezen een van deze is afhankelijk van uw aanvraag.In gevouwen cascode structuur te krijgen is vaak niet erg belangrijk, maar vergeet niet!het is echt afhankelijk van de gesloten vorm structuur, closed-loop deel zal fungeren als een positieve feedback voor CM-signaal.Dus het CMFB lus moeten een groter voordeel dan deze positieve feedback loop om het te compenseren.Er zijn veel goede en eenvoudige CMFB structuren in elektronische boeken.Maar ik beveel Johns en boek Martin's en boek Razavi over analoog IC design.
Succes.

Groeten,
EZT

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back