Ontwerp een aanbod schakelcircuit!

I

ishaan3731

Guest
Eigenlijk is dit circuit is aangesloten op de voeding vanuit het net, dat is 220 volt wisselstroom (50 hze) ....... dit aanbod wordt de afgetreden door een transformator 6V AC, 50Hz ...... dan ben ik met behulp van een brug gelijkrichter om dit 6VAC om te zetten in gelijkspanning .... en zal deze gelijkspanning gebruiken om mijn LED-Tubelight en een kleine DC-motor (met een ventilator model) werken ........... De wijziging in dit circuit is dat wanneer ik het uitschakelen van de voeding uit het stopcontact dit circuit moeten de leverings te nemen van een dc batterij van 6V dus en onderhouden van de stroom van DC-spanning op de led Tubelight en dc motor. En weer wanneer ik op het lichtnet moet beginnen met de voeding uit het stopcontact en schakel de voeding uit de dc batterij!! Nu ik hoop dat wud allemaal glashelder voor u!! {NB: i dont wanna miss a opladen van de batterij circuit zijn .... als i dont wanna mijn dc batterij op te laden ..... Ik wil gewoon te gebruiken op het moment dat mijn AC-voeding wordt siwtched off!! } Please help me over de manier waarop ie beginnen. concpet en onderdelen die worden gebruikt!! Indien mogelijk geef een blokschema of een schema met ur uitleg. __________________

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back