Onkyo TX-SV454 pre-outs

S

Shusha

Guest
Ik wil preout mogelijkheden toe te voegen aan mijn Onkyo TX-SV454 ontvanger.Ik heb geen service manual, maar hebben een voor TX-SV535.Om eerlijk te zijn, was ik zo'n beetje geschokt toen ik zag hoe zijn ze pre-outs op dit apparaat.Bijna een spanningsdeler genomen uit de luidspreker uitgangen.

Ik zal het signaal van de voorversterker uitgangen (op het bord), vóór versterker, zet een buffer voor elk kanaal en aansluiten op de RCA-, dus ik kan gebruik maken van de ontvanger met externe versterkers.

Heeft iemand dat gedaan met dit model?Zoals ik al zei, ik heb de schema's.Ga in mij op het deel van het bord (s) waar signaal komt op de uitgang versterker.Tnx.

Tomislav.

Shusha wrote:

Ik wil preout mogelijkheden toe te voegen aan mijn Onkyo TX-SV454 ontvanger.
Ik heb geen service manual, maar hebben een voor TX-SV535.
Om eerlijk te zijn, was ik zo'n beetje geschokt toen ik zag hoe zijn ze pre-outs op dit apparaat.
Bijna een spanningsdeler genomen uit de luidspreker uitgangen.Ik zal het signaal van de voorversterker uitgangen (op het bord), vóór versterker, zet een buffer voor elk kanaal en aansluiten op de RCA-, dus ik kan gebruik maken van de ontvanger met externe versterkers.Heeft iemand dat gedaan met dit model?
Zoals ik al zei, ik heb de schema's.
Ga in mij op het deel van het bord (s) waar signaal komt op de uitgang versterker.
Tnx.Tomislav.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back