ongeveer $ fopen, $ fgetc, $ fputc

S

sagar_saga01

Guest
Ik gebruik Xilinx ISE 9.1, maar het is niet suporting een aantal van de opdrachten die worden gebruikt voor i-bestand operation.how kan er gebruik van maken ..
Moet ik een bibliotheek met

vriend, i dont denkt dat een synthese tool zal (of moet) ondersteunen.
ISE, qu (at) rtus etc tools ondersteunt constructen die nuttig zijn afgeleid hardware binnen de fpgas.File operaties worden rekwisieten van simulatie dus je moet klagen als een simulatie-tool is het niet steunen.

Xilinx XST ondersteunt verschillende Verilog systeem taken tijdens compile-time: $ weergave fclose $ $ $ fdisplay fgets afwerking $ $ $ fopen fscanf fputs $ $ $ readmemb ondertekend readmemh $ $ $ unsigned schrijven.Ik gebruik ze in mijn Verilog 'eerste' blokken om bestanden te creëren en om input te verwerken bestanden voor het initialiseren van Blok RAM's en andere dingen.Ja, dat werkt tijdens FPGA-synthese.Big time saver in mijn projecten.

Door de manier, Xilinx vertelde me dat ze toevoegt compile-time floating-point ondersteuning XST versie 11.Dat zal een leuke tijd-spaarder voor het initialiseren van Blok roms met wiskundige tabellen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back