Onder Threshold Modellen in TSMC 0,13

E

elbadry

Guest
Dear All,

Weet iemand of TSMC 0.13um design kit heeft nauwkeurige modellering van de subthreshold regio?Groeten,
ElBadry

Ik denk niet subthreshold modellen zeer nauwkeurig.
Ik gebruikte 0.5u TSMC voor ultieme laag stroomverbruik apparaat.Ik merkte zeer grote afwijking van enkele parameters van blokken draaien bij subthreshold modus.Veel breder dan voor alle hoeken simulatie.
Voor normale modus (niet subthreshold) was het altijd dicht bij de typische hoek.
Last edited by Fom op 14 mrt 2006 2:55; bewerkten in totaal 1 keer

Ik denk dat subthreshold operatie was niet waarschijnlijk in 0.5u als in 0.18 of 0.13 um technologieën

Ik denk Subthreshold operatie komt vaker voor in nieuwe technologieën.Dus, misschien was dit gezorgd ...

Heeft u probeert Subthreshold in 0,18 of 0.13um?

Bedankt voor het beantwoorden ..

Gebruikt de TSMC 0.13um proces in 2001, maar ik heb niet de sub-drempel model te gebruiken in een van de ontwerpen.Vuistregel, gebruik het niet voor uw ontwerp.

indien er sprake is model dan kun je niet zeggen dat model is niet juist, omdat modelleren wordt gedaan door het verzorgen van alle gevolgen.

en nog een ding is subtheshold is start vanaf ,35 u.

elbadry wrote:

Dear All,Weet iemand of TSMC 0.13um design kit heeft nauwkeurige modellering van de subthreshold regio?Groeten,

ElBadry

Hi Fom,

Wat is uw suggesties voor subthreshold circuit design?We wisten dat het feit dat het model voor subthreshold afwijkt veel van silicium.Hoe te doen om te voorkomen dat het ontwerp van storingen?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back