omzetting van DC naar AC

G

Gordie

Guest
Hi all,

wat hulp nodig hier.Ik moet tot de macht van een DC 12V accu van de auto aan een AC 12V, 100VA, 8.5A output die wordt gebruikt voor het aandrijven van mijn LEDS.

Ik heb al een transformator voor dat cijfer, maar de rest ging verloren in d zending.dus ik denk als ik kon gewoon de macht van de LED's van een 12v auto batt, met behulp van een DC / AC converter.de vraag is de output.zou het voldoende zijn?Ik weet niet van de ratings voor de LED's, maar ik veronderstel dat zij moet minder dan 5watts elk.zal moeten opstarten ongeveer 15 tot 20pcs op een 12v auto batt of het werkt.

kan elke goeroes adviseren?

LED's moeten afspoeling van DC, waarom moet je nu omzetten naar AC?

Hi there,

Nou ik TOT het moest worden en DC, dus ik bleef maar proberen een converter van AC 230V omlaag te gaan tot DC 12V.zij niet tot licht.mening is dit de PBC binnen.weet niet hoe het is ontworpen cuz Ik kan niet demonteren.

nam een multimeter en gecontroleerd.het draait op 12V AC.kocht een step down transformator.opgelost alles.

ding is im me af als ik het opstarten van een DC 12V, converteren naar een 12 V AC, zal het tot brand 8.5A?door middel van gebruik van een transformator die is.

jongens,

groter probleem voor mij nu.

LED's draaien op 12 V AC, 18W.Ik moet LED gebruik van een transformator, AC 12V, 100VA, 8.33A tot 8 stuks aan de macht van de.im getting slechts 4 Max.

Moet ik opvoeren d VA op 150VA, 12/15A?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back