omvormer

H

Harlan

Guest
Ik ben behoefte aan een omvormer, die eventueel moeten worden homebrewed.Het heeft te behandelen 20K watt output, met 20 volt, 150 ampère dc input.Is dit iets dat buiten bereik?

uw requirments zijn niet matching met 20V 150A kun je alleen 3000VA krijgen geen 20K Watt

Aangezien ik niet op op wat goed is, ik weet alleen wat ik nodig heb om de klus te klaren.Ik heb 15K voeding nu, en werd verteld 5k meer te vinden.Ik dacht thzt 20K moeten doen.Welke input heb ik nodig voor dat?Ik ben voederen met een molenaar 225 amp 24 volt dc rode lynx lasser.

u nog voederen 5400 VA kun je 3,78 kW krijgen op 0,7 PF
is er geen manier kunt u 20 of 15K

Ik denk dat ik dingen verkeerd uitgelegd.Momenteel ben ik met behulp van de AC-uitgang met een 15K stepup transformator, met een 15K max output met 110V ingang.De bezettingsgraad ik probeer te bereiken is om een 5 pk compressor werken op het centrale airconditioning, en het is te veel voor het systeem ik momenteel heb.Ik wou dat ik meer wist over wat nodig is.Ik woon in Fla en vele malen ben ik uit van de macht.De energiebron is een 8kw lasser.Misschien ben ik blaffen tegen de maan proberen te verbeteren wat ik heb.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back