omvormer (CMOS buffer)

J

jason_class

Guest
Hallo allemaal

Iedereen weet waar vinden we de vertragingstijd van een enkele CMOS-inverter (buffer) voor de technologie, variërend van 0.7um, 0.5um, 0.3um to 0.18um?
Gelieve laat het me weten.
Ook als er een manier te berekenen, kunt delen met mij over het.Als bepaalde parameters voor each technologie zijn needed, laat het me weten hoe je naar We the parameters voor elke technologie (model van files)?

Als het van model-bestanden, zijn veel van hen zien in symbolen en de exacte naam van het symbool zijn niet kent, een site die in te voeren elk van de parameters in de details?

Gelieve te helpen
Dank u

jason

Je hebt de verschillende manieren om te krijgen wat je nodig hebt:

Optie 1.
Als u gebruik maakt van Cadence Virtusuo (bijvoorbeeld), moet u voorzien van een technologie-bibliotheek van een gieterij waar u van plan bent uw ICs technologie te fabriceren op basis van hun CMOS.Deze bibliotheek biedt u de juiste parameters van het circuit MOS apparaten die tolerantie gegarandeerd binnen een bepaalde van uw gieterij.

Optie 2.
In sommige handboeken wordt aanbevolen, meestal gebaseerd op 0,25 micron, zoals degene die gebruikt zijn in Ken Martin, Philip Allen, Paul Gray etc, zijn er enkele tabellen met parameters die worden genoemd in hun boeken.

Er is een uitleg in het digitale geïntegreerde schakelingen 2nd Ed.geschreven door Jan Rabaey die laat zien hoe vertraging (voortplantingsvertragingstijd) kan worden berekend.Lees voortplantingsvertraging 5.4.2.Voorbeeld 5.5 helpt ook.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back