omgekeerde accu aansluiting

S

saurav_sdpl

Guest
Als ik het positieve van de batterij tot positieve van het systeem, zal het ok, maar als ik verbinding van negatief naar positief batterij van het systeem of omgekeerd de verbinding wat zal het effect, of het zal kortsluiting of niet.

Ook de vraag of hetzelfde geldt voor een DC-bron of niet

het hangt af van type lading met behulp van ur

Als een gloeilamp is geen probleem
als een motor vervolgens tegenover rotatie zullen er zijn (dat is niet vereist voor de praktische hulpmiddelen)

en als er een route is, kan zelfs burnout

Als ik het omgekeerde de polariteit van de batterij en maak verbinding met mijn circuitconsisting van de processor en de andere halfgeleider.

Ik veronderstel dat de batterij zal de neiging tot korte circuit.Plz doen bevestigen i am correct of niet

geen thats niet het geval
geen kortsluiting zal er

indien ur circuit kan geven POWERE uit dan batterij zal een belasting en het kan beginnen opladen anders batterij zal proberen om stroom oppositee huidige.

Vervolgens heb-vertekenende vermogensschakelaar zal gebeuren, praktisch, hetzij dit circuit zal niet starten of als de batterij is zwaar, dan circuit zal worden verbrand

i hope ur nu duidelijk

Ik heb een route die werkt op 3.3V levering, i gesimuleerd met behulp van deze voorwaarde een gereglementeerde DC bron als de en-ve terminals werden teruggedraaid het circuit putten 2.2A van de huidige, dus ik denk dezelfde voorwaarde is ook van toepassing voor de batterij.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back