om te bepalen hoe de stand van de zekering weerstand na taping out

H

huashizng

Guest
Er zijn drie zekering weerstand gebruikt in het trimmen circuit van de bandgap spanning referentie.Als de chip wordt geplakt uit, hoe de toestand van de drie zekering weerstand bepalen?hieronder is mijn gok, ik weet niet of het juist is.

trimmen drie bits brengen 8 staten.we kunnen selecteren 8 chips.We branden de zekering weerstanden met verschillende methoden.dus de 8-chips hebben verschillende staat.we moeten bepalen in welke staat de bandgap referentie spanning is het meest accuraat.
dus testen we de waarde van de bandgap spanning in andere temperatuur. (misschien is er een especial temperatuur instrument bestaat) getest volgens deze gegevens, de chip de eigenaar van de beste, nul temperatuur curve is geselecteerd.zodat de zekering van de chips blijven, worden verbrand met dezelfde methode.

bovenstaande methode is alleen mijn vermoeden, ik weet niet of het juist is.
Wie kan mij vertellen de gebruikte methode in de praktijk?

ur raden is absoluut verkeerd!Als u kiest altijd een combinatie, hoe het proces afwijking en parameter afwijking, enz. in verschillende partij fabricage overwinnen?
Het doel van het trimmen is het verwijderen van het effect van het proces afwijking en parameter afwijking, enz.Door andere combinatie kan maken van de vereiste parameter bereiken van de ontworpen typische waarde.
In een andere woorden, het is een doel gerealiseerd door veel verschillende combinatie, dus de oplossing worden flexibel en gemakkelijk!

huojinsi wrote:

ur raden is absoluut verkeerd!
Als u kiest altijd een combinatie, hoe het proces afwijking en parameter afwijking, enz. in verschillende partij fabricage overwinnen?

Het doel van het trimmen is het verwijderen van het effect van het proces afwijking en parameter afwijking, enz.
Door andere combinatie kan maken van de vereiste parameter bereiken van de ontworpen typische waarde.

In een andere woorden, het is een doel gerealiseerd door veel verschillende combinatie, dus de oplossing worden flexibel en gemakkelijk!

welke methode kunnen we gebruiken om het trimmen staat beslissen in de praktijk?
of de methode die ik hierboven heb voorgesteld kan worden gebruikt om elke chip respectievelijk trim?

Hoi

Trimmen kan worden gedaan, hetzij door de partij of de partij door wafel wafel of zelfs sterven door sterven, maar het hangt af van de nauwkeurigheid eisen en betaalbare kosten.

Corrigeer me als ik verkeerd ben.Bedankt!

groeten,
jordan76

scottieman wrote:
Quote:

Zo betekent het voor elke partij heeft zijn eigen plaatjes trimmen combinatie?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back