om jian meneer (REG PIFA antenne in IE3D simulatie)

J

jayanthi

Guest
Hallo meneer,
Ik ben jayanthi, ik ben hieraan verbonden een geo 1 bestand met de naam ER =.en ik zou graag precies weten de dikte van het metaal in de top stralende patch.Ik verzoek u vriendelijk antwoord van mij zo spoedig mogelijk.

met dank
N. Jayanthi

Zoals u hebt gedefinieerd, gebruikt u het dunne model met dikte = 10,8 mm.De dikte van informatie wordt gebruikt om het verlies effect model.Het is echter niet gebruikt in de structuur van simulatie in de dunne model.Als u wilt dikte zijn nauwkeurige modellering van de, je moet de dikte van de te bouwen.U kunt ook gebruik maken van de Automatische Run-Time Dikte (Artt) kenmerk van IE3D.Artt kunt u uitgeven doen het zo dun model, terwijl de simulatie uit te voeren zo dik model.Het is flexibel in de geometrie terwijl het modelleren kun je precies het model van de dikte van effect (zowel verlies en structuur-effecten).

Ik ben niet zeker wat de dikte u wilt.Op dit moment bent u definiëren tk = 10,8 mm.Het is heel dik.Als u de dikte op te bouwen, de structuur zal worden volledig verschillend van de huidige.U moet parameters opgeven van de juiste dikte in de Metallic Strip soorten in de Basic.Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back