om hulp te vragen over gevouwen cascode volledig gedifferentieerde opamp

L

lhlbluesky

Guest
Ik ontwierp een gevouwen cascode volledig differentiële opamp gebruikt voor pijplijn ADC (1.5 bits per fase), maar er zijn enkele problemen:
Toen ik het test in een open lus met ideale CMFB (vcvs bron), is de GBW 103M, dc winnen is 80 dB,-3dB bandbreedte is ongeveer 10kHz, maar als ik test het in gesloten lus met sc-CMFB, zijn er enkele vreemde problemen,but the actual speed is only 2Ms/s or so,whatever i do,it remains so;i don't know why?

eerste, mijn ontwerp object is 15ms / s,
maar de werkelijke snelheid is slechts 2ms / s of zo, wat ik ook doe, het blijft zo, ik weet niet waarom?
tweede fase in het monster, ik wil Vout reset en Vout-to (0.9V) VCM door middel van een CMOS-schakelaar in fase phi1, maar de waarde is altijd onder 0.9V; in de eerste klokcyclus, het gaat over 500mV, en het verhoogt geleidelijk tot de zes klokcyclus, zij bereikt 890mV of zo, daarna, het blijft ongewijzigd, ik weet niet waarom, ook; Overigens, als ik verbinding Cs en Cf te VCM via CMOS-schakelaar in fase phi1, de waarde precies 0.9V, dus ik denk dat de CMOS-schakelaar is ok, maar wat is er mis?
derde, sluit ik vin-to 0.9V, vin van 0.3V tot 1.5V, dan VREF = 0.6V, VREF = 1.2V.vref-= 0,6 V, klopt dat?
en ik wat te weten wat de gewenste waarde van Vout en Vout-? bijvoorbeeld wanneer vin = 1.4V, wat is de gewenste waarde van Vout en Vout-?

please help me, ik ben echt in de war, bedankt allemaal.

kunt u deelnemen aan een vertegenwoordiging van uw versterker om meer expliciet?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back