offset van volledig differentiële versterker

M

manissri

Guest
hoe de compensatie volledig differentiële versterker.
een testbank doc of pdf beschikbaar zou zijn merkbaar.
groeten

Wordt gecompenseerd zeer improment voor differentiële versterker?

hoi
zie de volgende verbinding, en de uit zal de offset

hoop dat het geholpen bij je.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

HI voorjaar thanz voor antwoord.
kunt u mij vertellen wat WUD de waarde van de weerstand die is aangesloten op de feedfback en hoe zal het meten van de compensatie van de versterker.
groeten

Sluit de OPAMP met buffer structuur, kunnen simuleren de offset volt.Gebruik montecalo analyse kan de verandering van gecompenseerd volt.

manissri schreef:

HI voorjaar thanz voor antwoord.

kunt u mij vertellen wat WUD de waarde van de weerstand die is aangesloten op de feedfback en hoe zal het meten van de compensatie van de versterker.

groeten

Voor het meten van de differentiële versterker gecompenseerd.U kunt gebruik maken van R2 = R4 = 0 en verwijder de R1 & R4.Dan meet de spanning tussen verschillende Von & VOP

Wat is Vcom (de 3e input van versterker)?Als mijn Vdd = 2.5, dus mijn Vcom = 1.25V?

udintbr schreef:

Wat is Vcom (de 3e input van versterker)?
Als mijn Vdd = 2.5, dus mijn Vcom = 1.25V?

Ik ben het volledig eens met de bovenstaande discussie dat we als zij de verschillenvensters amp in de buffer-configuratie en zet de VCM (common mode spanning) op de inbreng van beide amp de verschillenvensters inzet zowel de uitvoer is de offset van diff amp
maar het probleem zich voordoet:
als we de verschillenvensters amp in de buffer-modus de winst fout komt ook aan de uitgang ---> is het?
coz de winst fout WUD 1 - (1 / A) waarbij A de open lus winst van diffamp
zo de offset we meten is de juiste gecompenseerd.
gelieve te verduidelijken
groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back