OFDM Help

J

jairusye

Guest
Nu ben ik Simulink gebruikt om de OFDM-systeem te bouwen, heb ik ontmoette een probleem.In modulatie toen via de IFFT blok, ik heb 256 punt gegevens die zijn allemaal complexe getallen, en ik wil de OFDM symbool amplitude te onderzoeken, hoe moet ik nu doen?Nu heb ik alleen de 256 accumuleren punt gegevens, en de berekening van haar absolute waarde, is het goed?
Dank u voor uw hulp op voorhand.

Als u wilt testen IFFT genereren sinus en controleer de o / p van IFFT (in de tijd domein dwz IFFT u de uitgang van de impulsen zal zien op de frequentie van ur sinusgolf)

U kunt plot en controleer het resultaat.

Hi there,

Ik wil alleen vragen of iemand mij kan helpen uitleggen wat doet modulatie (QAM, BPSK) doet in OFDM?Als een, kan je iets geven om te verwijzen naar.

Nog een ding, ontdek ik dat verschillende boeken hebben andere regeling van het proces in OFDM, zoals de arragement van IFFT, Guard plaatsingskosten enz. Is het toegestaan?
doet het heeft geen gevolgen?

firewood80 wrote:

Hi there,Ik wil alleen vragen of iemand mij kan helpen uitleggen wat doet modulatie (QAM, BPSK) doet in OFDM?
Als een, kan je iets geven om te verwijzen naar.Nog een ding, ontdek ik dat verschillende boeken hebben andere regeling van het proces in OFDM, zoals de arragement van IFFT, Guard plaatsingskosten enz. Is het toegestaan?

doet het heeft geen gevolgen?

In WiMAX een symbool wordt gevormd gegevensdragers veronderstel dat indien u zijn 128 punt FFT gegevensdragers zijn 84 rest zijn bewaker luchtvaartmaatschappijen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back